Gjest x2 Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 begynner kl 21:35 en temmelig direkte og detaljert dokmentar om kvinner som tar plastisk operasjon på vagina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 15. september 2002 #2 Del Skrevet 15. september 2002 utrolig hva man kan få fikset på i dag... synes dette er for illle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #3 Del Skrevet 16. september 2002 Er det rart det er kropsfikserte folk i verden! :evil: Sånne program gjør det akurat ikke enlere. Vær glad for den kroppen man har...sier nu jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. september 2002 #4 Del Skrevet 16. september 2002 D er jo enklere å legge seg under kniven, enn å huske å ta sine knipeøvelser.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 16. september 2002 #5 Del Skrevet 16. september 2002 S.Sadie....... til informasjon så hjelper IKKE knipeøvelser mot inkontinens og blærefremfall!! Du fikk kanskje ikke det med deg i programmet. Morticia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 16. september 2002 #6 Del Skrevet 16. september 2002 Så ikke hele programmet, bare de første 15 min. Men synes det er å gå litt langt. Bare pga usymmetriske kjønnslepper? Men gjett hvem som satt og knep og knep Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mannemann Skrevet 16. september 2002 #7 Del Skrevet 16. september 2002 Det er utrolig mye stygge f*tter rundt omkring derfor er det bra det har kommet en mulighet for jenter til å pynte på musa si litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. september 2002 #8 Del Skrevet 16. september 2002 Mannemann: Du hadde nok likt det også hvis vi jenter mente det var så mye stygge pikker rundt omkring at vi synes det var bra dere kunne ta litt kirurgi og gjøre den penere/større. Blæh Det der var en teit kommentar Mannemann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 16. september 2002 #9 Del Skrevet 16. september 2002 Ja, du er en typisk mannemann du! Vi damer skal jo bare se finest mulig ut for dere, koste hva det koste vil :-? Ikke rart de ville endre på noe så ganske naturlig når der finnes mannfolk som deg. Bra ikke alle er som deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. september 2002 #10 Del Skrevet 16. september 2002 D er virkelig mange stygge kuker rundt omkring, som bare skulle vært skåret over......... (Til opplysning ang inkontinens; man kunne jo ha begynt m knipeøvelser før d hadde gått så langt!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. september 2002 #11 Del Skrevet 16. september 2002 sexiesadie..... auuuch.... nå får jeg problemer et par dager framover tror jeg..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 16. september 2002 #12 Del Skrevet 16. september 2002 Kun for å hjelpe debatten : Kosmetisk vaginaplastikk er ikke noe jeg står for. men et fysiologisk vaginaplastikk ingrep ,for å rette på skader og plager. f.eks sunken livmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morticia Skrevet 17. september 2002 #13 Del Skrevet 17. september 2002 S.Sadie, selvfølgelig skal man - og bør man ta sine daglige knipeøvelser for å kunne forebygge slike plager som nevnt her. MEN, det er et faktum at en barnefødsel kan gjøre ubotelige skader - dvs, skader som naturen selv ikke kan ordne opp i. Slike skader er t.d. blærefremfall, livmorfremfall, inkontinens etc. og da hjelper det j..... lite om man før fødselen har tatt 1000 knipeøvelser daglig. Forøvrig er jeg enig med Spying Morticia :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå