AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Hei, i går merket jeg en rar lukt i kjelleren, nesten litt sånn innestengt varmlukt. Det kan jo selvfølgelig bare være at det har vært varmt ute kombinert med klestørking der nede, men ble litt usikker. Har ingen vifte, så har hatt vinduet oppe, men lukket dette i går når regnet kom. Hverken tørketrommel eller vaskemaskin har blitt brukt de siste to døgnene, varmtvannsbereder står der og har kjent på den og strømmen fra den uten at det er noe spesielt varmt. Selve tanken var ca kroppstemperatur. Ingen lys eller andre strømkilder som har stått på. Noen som har opplevd det og vet hva det kan være? Flyttet inn i dette huset i vinter, så har aldri opplevd sommer i kjelleren der😆 Anonymkode: a2aac...ef4
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Kjøp avfukter, før jeg kjøpte den var det umulig å tørke klær der nede. Du har fukt i kjelleren.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 42 minutter siden, Apocalypte skrev: Kjøp avfukter, før jeg kjøpte den var det umulig å tørke klær der nede. Du har fukt i kjelleren. Kan fukt lukte sånn? Har tenkt å kjøpe luftavfukter, men det har gått litt i glemmeboken🙈 Da skal jeg få kjøpt inn det Anonymkode: a2aac...ef4
Djungelvrål Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan fukt lukte sånn? Har tenkt å kjøpe luftavfukter, men det har gått litt i glemmeboken🙈 Da skal jeg få kjøpt inn det Anonymkode: a2aac...ef4 Ja fukt lukter, vi har ikke hatt lukt i kjelleren siden vi fikk den. Man får en helt "ny" kjeller.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 Akkurat nå, Apocalypte skrev: Ja fukt lukter, vi har ikke hatt lukt i kjelleren siden vi fikk den. Man får en helt "ny" kjeller. Da har jeg bestilt en luftavfukter med slange for kontinuerlig avfukting. Satser på at det blir bedre da. Takk! Anonymkode: a2aac...ef4 1
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2020 #6 Skrevet 16. juli 2020 På 21.6.2020 den 15.39, Apocalypte skrev: Ja fukt lukter, vi har ikke hatt lukt i kjelleren siden vi fikk den. Man får en helt "ny" kjeller. Vil bare takke for svar! Har nå hatt luftavfukter i kjelleren en stund og lukten er helt borte. Luften er mye lettere også. Var 67% luftfuktighet når vi startet den, nå ligger den rundt 40% ☺️ Anonymkode: a2aac...ef4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå