Gå til innhold

Hvor mange mener at det er helt innafor å ligge med stesøsken?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ble inspirert av en annen tråd... Hvor mange av dere er det som faktisk tenker at det er ok å ligge med en stebror eller stesøster? Er ikke det litt vel drøyt? Altså, selv om det ikke er din biologiske bror eller søster, er dere likevel i «familie», så nei, det synes jeg ikke noe om...

Endret av Banankaka04
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på, hvis man har blitt "stesøsken" i voksen alder, eller seint tenårene så ja. Har man vokst opp som søsken fra barndommen så nei.

Anonymkode: a429c...7bd

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke ulovlig, men spesielt er det. 

Jaja folk får gjøre det de vil så lenge de er lykkelig og ikke skader andre.

2 minutter siden, Banankaka04 skrev:

Ble inspirert av en annen tråd... Hvor mange er det som faktisk tenker at det er ok å ligge med en stebror eller stesøster? Er ikke det litt vel drøyt? Altså, selv om det ikke er din biologiske bror eller søster, er dere likevel i «familie», så nei, det synes jeg ikke noe om...

Anonymkode: 702f0...a39

AnonymBruker
Skrevet

Null problem, lå med min stebror på 19år i flere år i det skjulte. Vi var begge uerfarne, jeg 18 og han 19. Angrer ikke på den tiden pga det var bra sex der vi fikk utforsket mye.

Anonymkode: 4b4b1...43a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene våre vil da ha sex også.... det blir bare helt feil i mitt hode. Og man vil ofte også dele søsken. Igjen, helt feil. 
Har man vokst opp i samme hjem så er det absolutt nei. Møttes som voksne blir også feil for meg. 

Anonymkode: 4f9ac...8a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg aldri gjort hvertfall. Foreldrene våre ligger sammen, og får de barn blir det vårt begges søsken.. For ikke å snakke om framtiden,  dette er et «søsken» du må forholde deg til resten av livet i diverse familiesammenhenger, du blir tante til barna hans osv... Det blir for komplisert altså!

Anonymkode: 9aa50...6de

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Null problem, lå med min stebror på 19år i flere år i det skjulte. Vi var begge uerfarne, jeg 18 og han 19. Angrer ikke på den tiden pga det var bra sex der vi fikk utforsket mye.

Anonymkode: 4b4b1...43a

Ble det noe seriøst ut av dere, da?

Skrevet

Hørte om et par på ca 30 år, som hadde vært samboere i flere år, der den enes mor begynte å date den andres far og de deretter insisterte på at "barna" måtte slå opp for nå ble det pinlig hvis de fortsatte å date og så giftet foredrene seg så det unge paret ble stebarn.

Mens andre har vært stesøsken siden de gikk med bleier.

Stre nyanseforskjeller i disse sakene..

Skrevet

Spiller det noen rolle hvor mange som mener det er "innafor"? Det er ditt liv og det er det du har.

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, StovnerJune skrev:

Spiller det noen rolle hvor mange som mener det er "innafor"? Det er ditt liv og det er det du har.

Sa jeg at det spilte noen rolle, da? Ville bare se hvor mange som tenkte det ene eller det andre...

AnonymBruker
Skrevet

Må jo bli ekstremt kleint hvis noe skjærer seg, og man fortsatt må forholde seg til hverandre i diverse familiesammenkonster 🙈 Informerer man sine foreldre om dette? De synes sekkert ikke heller at det særlig festlig å tenke på at barna deres ligger med hverandre.. Nei huff, passer seg ikke! 

Anonymkode: f557c...be9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...