Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har en mor som konstant roter bort ting. Nøkler, briller, lommebok, osv blir lagt over alt slik at hun aldri finner dem igjen når hun skal ha dem. Det ender med at hun ofte blir superstressa når hun skal på jobb eller noe annet hvor hun må finne tingene sine i løpet av kort tid. 

Er det noen som har klart å endre på slike uvaner? 

Anonymkode: 2cbb5...a80

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sånn er både jeg og sønnen min. Det må være medfødt. Uansett hvor mye jeg prøver å ikke surre er det like ille.

Anonymkode: 27e1f...a4d

AnonymBruker
Skrevet

Sånn er jeg også hele tiden 😅 men jeg er jo litt glemsk da. 

Anonymkode: 52325...972

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også sånn, vet ikke om det er mulig å endre på den uvanen. Jeg har ikke klart det ihvertfall. 

Anonymkode: 81168...737

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var slik før, men nå gjør jeg to ting: konsentrerer meg om det jeg gjør, samt har faste plasser til ting. Hvis noe likevek blir borte tenker jeg etter istedet for å lete, og da sjekker jeg systematisk etter hukommelsen. I tillegg dobbeltsjekker jeg alltid at alt er i veske ol. 

Anonymkode: 1bc35...dc3

Gjest Lasox
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har en mor som konstant roter bort ting. Nøkler, briller, lommebok, osv blir lagt over alt slik at hun aldri finner dem igjen når hun skal ha dem. Det ender med at hun ofte blir superstressa når hun skal på jobb eller noe annet hvor hun må finne tingene sine i løpet av kort tid. 

Er det noen som har klart å endre på slike uvaner? 

Anonymkode: 2cbb5...a80

Slik er moren min! Helt utrolig at det går an å ha så lite kontroll over ting som henne. Helt merkelig at man klarer å "rote bort" ting under fire vegger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...