Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var hvert stresset de to siste dagene og merker at det er litt mindre aktivitet der en vanlig.  

Burde jeg bli bekymret? Eller er det dager der barnet er litt mindre aktiv.? 

Jeg vil ikke virke hysterisk 🙊 er førstegangsfødende. 

Anonymkode: afab3...86a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ring eller en gang for mye enn en gang for lite :) de er på jobb for en grunn 

Anonymkode: 0dce4...28c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja bare ring. Husker det skjedde med meg også, datteren min var alltid veldig aktiv i magen. Når jeg ringte og uttrykte min bekymring fordi det hadde vært stille lenge så ba de meg komme. De ser absolutt ikke på deg som hysterisk! Og det går helt sikkert fint, men bedre å få sjekket enn å være redd.

Anonymkode: 7789b...149

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er du bekymret ringer du inn slik at du får komme på en sparketest. Som regel står det bra til, men det er alltid lurt å sjekke barnets trivsel der som aktiviteten minsker. Du blir absolutt ikke sett på som hysterisk. ❤️ 

Anonymkode: e9683...d80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja bare ring. Husker det skjedde med meg også, datteren min var alltid veldig aktiv i magen. Når jeg ringte og uttrykte min bekymring fordi det hadde vært stille lenge så ba de meg komme. De ser absolutt ikke på deg som hysterisk! Og det går helt sikkert fint, men bedre å få sjekket enn å være redd.

Gikk det fint med datteren din? Jeg skal ringe og høre takk ☺️❤️

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du bekymret ringer du inn slik at du får komme på en sparketest. Som regel står det bra til, men det er alltid lurt å sjekke barnets trivsel der som aktiviteten minsker. Du blir absolutt ikke sett på som hysterisk. ❤️ 

Anonymkode: e9683...d80

Takk ❤️ skal reise nå snart 😊

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk det fint med datteren din? Jeg skal ringe og høre takk ☺️❤️

Ja, det var ingen fare for henne. Dett skjedde to ganger for hun var VELDIG aktiv og så ble det still lenge og på tider hun alltid var aktiv. Husker jeg gråt av fortvilelse første gang, ville ikke virke hysterisk. Men de så absolutt ikke på meg som hysterisk og bare den gravide kjenner best rytmene til babyen sin. De sa jeg ALLTID skulle ringe hvis  jeg var bekymret. Siste gang var det litt lite fostervann, men da fikk jeg jo veldig god oppfølging og sjekk.❤️ Flott at du ringer! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Går det bra med deg og den lille i magen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...