Nokia Skrevet 21. juni 2020 #1 Skrevet 21. juni 2020 Jeg MÅ lage meg et skikkelig sorteringssystem i garasjen nå. Hver gang jeg kjører på gjenbruksstasjonen, tenker jeg at NÅ må jeg gjøre noe, så jeg slipper å bruke så mye tid på å sortere tilhengeren når jeg står der..... Men hvilke kategorier må jeg sortere i? Jeg har tenkt å lage et system for: Glass Plast Papp Batterier Restavfall Elektrisk Er det andre kategorier jeg bør tenke på?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 Jeg har også; - dunk med lokk for whitespritrester, tomme malingsspann, og lignende. - kurv for tekstilavfall - kurv for klær og ting til Freetex - pose for pant Anonymkode: 87338...a6c
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, Nokia skrev: bruke så mye tid på å sortere tilhengeren når jeg står der.... Angående akkurat det med når du står på stasjonen: Mannen her bruker å samle/legge i hauger etter kategori når han hiver det på hengeren. Treverk samles på f.eks. i den ene kortenden, metall og glass i ett hjørne på den andre kortenden, maling etc i det andre hjørnet, restavfall i midten. Når han da står på stasjonen, kan han jobbe seg bakover, hvis du skjønner. Anonymkode: 2c0b6...96e
Gjest Blondie65 Skrevet 21. juni 2020 #5 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, Nokia skrev: Jeg MÅ lage meg et skikkelig sorteringssystem i garasjen nå. Hver gang jeg kjører på gjenbruksstasjonen, tenker jeg at NÅ må jeg gjøre noe, så jeg slipper å bruke så mye tid på å sortere tilhengeren når jeg står der..... Men hvilke kategorier må jeg sortere i? Jeg har tenkt å lage et system for: Glass Plast Papp Batterier Restavfall Elektrisk Er det andre kategorier jeg bør tenke på? Jeg ville lagt til Farlig avfall - maling, lakk, lim, tomme spraybokser (hårspray osv. med drivgass). Husk å tape polene på batteriene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå