Gå til innhold

Jeg klør i underlivet etter sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ny sexpartner nå. Hadde sex for ca en uke siden. Begynte med sårhet. Og nå klør det intenst. Har brukt både canesten tablett og krem. Men klør helt jævli enda.. 

dette skjedde første gang vi hadde sex også. Da gikk det over etterhvert

Anonymkode: 8e5b5...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere har begge sjekket dere for kjønnssykdommer regner jeg med? 

Anonymkode: 4b5c5...c0f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Se om det damme skjer ved bruk av kondom. Sæd har en tendens til å fucke opp ph verdiene.

Bruk kun vann når du vasker deg, og ikke vask oftere enn du må.

Fikk samme problem da vi byttet fra kondom til p piller.

Anonymkode: 6500d...b0f

AnonymBruker
Skrevet

Har du utflod som lukter vondt? Kan være bakteriell vaginose eller soppinfeksjon som du kan ha fått mens dere hadde sex. Jeg får disse noen ganger og da klør det ekstremt mye. 

Anonymkode: 6c5ee...cd6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sånn den første tiden med kjæresten. Jeg var ikke vant til størrelsen eller mengden sex. Canesten smøring og riktig intimsåpe så hjalp det. 

Anonymkode: a7919...b53

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du utflod som lukter vondt? Kan være bakteriell vaginose eller soppinfeksjon som du kan ha fått mens dere hadde sex. Jeg får disse noen ganger og da klør det ekstremt mye. 

Bakteriell  vaginose har jeg hatt før, og det er det ikke.

hvis det hadde vært soppinfeksjon burde vel canesten hjulpet? 
TS

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, silje1989 said:

Bakteriell  vaginose har jeg hatt før, og det er det ikke.

hvis det hadde vært soppinfeksjon burde vel canesten hjulpet? 
TS

Har du gått på det lenge da? Men evt er det nok bare ph-verdiene som svinger pga ny partner eller kan være en kjønnssykdom, men det tror jeg ikke vises så tidlig. 

• Liker 1
Skrevet

Prøv å gni inn godt med tigerbalsam. Da tror jeg ikke du merker at det klør

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som fikk herpes og da klødde det også sykt og jeg husker rett, og det svei da hun tissa. Synes du burde gå å sjekke deg. Synd at dere ikke brukte kondom. 

Anonymkode: 4fc18...fab

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at du tørr å ha ubeskyttet sex før dere har testet dere. Det er ingen spøk å få kjønn sykdommer. Noen er verre enn andre.  Mykoplasma infeksjon feks. Les deg opp på det.

Anonymkode: beb4b...7f1

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok bare sopp. Canesten funker ikke alltid. Jeg får tabletter på resept for underlivssopp. Mye mer effektivt. Spør legen din.

Anonymkode: 4e83b...26a

Skrevet (endret)

Det kan også være klamydia, det kan klø som et jævelhelvete og de fleste kvinner som får klamydia har enten ingen eller bare noen få milde symptomer rett etter at de er smittet.

Edit; Det er også mulig at dere rett og slett ikke passer sammen kjemisk. Det finnes kvinner som reagerer på partnerens sæd, mens de aldri har reagert på andre.
Og så kan den nye partneren din være dårlig på hygiene eller barbere snabben, og de skjeggstubbene menn får på skaftet kan gjøre at du får sår og klør som et uvær.

Endret av Minya
Skrevet

Og så er det noe med kjemi, muligens. Det er som jeg har forstått noen vi tåler mindre og bedre enn andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...