Gå til innhold

Max (16) og 3 venner omkom.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De kjørte 150km/t. 6 personer i en femseters bil. Jeg leser i kommentarfelt at «kua har også vært kalv», og at man ikke kan putte GPS på barna sine. Dette synes jeg er utrolig stor ansvarsfraskrivelse. Da jeg var i tenårene gikk ikke jeg rundt med GPS på meg, fordi jeg VISSTE å holde meg unna trøbbel. Jeg var ute og drakk med venner nesten hver helg (bygda), og ble kjørt trygt hjem hver helg. Hvis sjåføren skulle tøffe seg sa jeg klart og tydelig fra at han kunne senke farten, det var aldri noe problem. Ei venninne av meg derimot hadde ikke fått samme oppdragelsen. Hun ble bare 17, fordi sjåføren brøt fartsgrensa og traff en hjort. Lærer ikke «dagens ungdom» å stå opp for seg selv? Lærer de ikke konsekvenser av egne valg? Hvor er foreldrene???

Anonymkode: 3b398...509

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke verre en at dumme mennesker får mindre intelligente barn?

Anonymkode: 7ff07...f39

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er vel ikke verre en at dumme mennesker får mindre intelligente barn?

Anonymkode: 7ff07...f39

Jajo, natural selection osv, men man skulle jo tro at foreldrene hadde lært av sine egne feil og ville gjøre sitt beste for at barna ikke skulle havne i samme situasjon. Utifra det jeg leser i kommentarfelt er det mer: «vi har også vært ung må huske, vi overlevde da råkjøring vi». Hører ikke ofte folk som overlever fall fra broer anbefale andre å hoppe fra broer fordi «det gikk jo bra med meg». 

Anonymkode: 3b398...509

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...