Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt besøk av ei venninne som har hatt manne trøbbel i en stund. 

Hun snakket først på at hun har lyst på en mann som er akkurat lik min mann 😅 

Noen dager senere kom hun på besøk igjen og spurte hva jeg hadde gjort hvis hun hadde ligget med mannen min 😅 Eh.. Ja.. 

Noen timer etter det kom hun igjen med et dumt spørsmål og sa hva hadde du gjort hvis jeg ble sammen med mannen din. 

Dette hørte da samboeren min og sa rett ut nei jeg er ikke interessert i deg 😶 hva faen"

Venninnen min forteller at flere av hennes venner har blokkert henne, og kuttet ut kontakten pga hun kommer med slike teite spørsmål 🙄 vurdering nesten å gjøre det. 

Er det vanlig å få slike spørsmål ifra ei god venninne? Når man snart er på føden. 

Anonymkode: efd9b...49a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

BPD kanskje?

Anonymkode: 45835...6ba

AnonymBruker
Skrevet

Det det er ekstremt upassende spør du meg. Og det vitner jo om ekstremt lav sosial intelligens når hun vet at andre venninner har kuttet henne ut etter lignende oppførsel tidligere, også fortsetter hun? Det der er røde flagg spør du meg. Ville vært forsiktig med hun der.

Anonymkode: 0faaf...85a

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt besøk av ei venninne som har hatt manne trøbbel i en stund. 

Hun snakket først på at hun har lyst på en mann som er akkurat lik min mann 😅 

Noen dager senere kom hun på besøk igjen og spurte hva jeg hadde gjort hvis hun hadde ligget med mannen min 😅 Eh.. Ja.. 

Noen timer etter det kom hun igjen med et dumt spørsmål og sa hva hadde du gjort hvis jeg ble sammen med mannen din. 

Dette hørte da samboeren min og sa rett ut nei jeg er ikke interessert i deg 😶 hva faen"

Venninnen min forteller at flere av hennes venner har blokkert henne, og kuttet ut kontakten pga hun kommer med slike teite spørsmål 🙄 vurdering nesten å gjøre det. 

Er det vanlig å få slike spørsmål ifra ei god venninne? Når man snart er på føden. 

Anonymkode: efd9b...49a

Har opplevd det samme. Ei som var så direkte om fyren jeg var sammen med. Hun ville ha han og det holdt hun ikke skjult for noen. Jeg tok en alvorsprat med henne og droppet henne som venninne. Hun fikk seg en annen kjæreste og glemte han jeg var med. Så på mange måter tror jeg det handler om ensomhet. Hun så at jeg trivdes og ville ha det, trodde hun. 

Anonymkode: aeff5...219

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min søster uttrykte også at med nåværende samboer så hadde jeg funnet drømmemann. Han var så snill, omsorgsfull, morsom, handy og alt. Han kommer overens med alle i familien. Hun var vanvittig misunnelig på det jeg nå har. Etter at jeg ble sammen med han som hun begynte å renne ned dørene her også. 

Fortalte gubben om dette og han fikk frysninger, ble satt ut og syns det var drøyt. 

Ei annen venninne ble sammen med broren til nåværende samboer for å komme nærmere inn på min samboer. Ved en fest en gang så skulle venninna mi og broren til samboer overnatte. Da samboer var oppe første gang på natten for å gå på do så møtte han henne med morgenkåpe på. Så gikk han ned trappen og inn på kjøkkenet for å hente seg drikke. Da sto hun plutselig splitter naken i stuen. Han grøsset og lagde "blæ" lyd og løp inn på rommet til meg. Litt etter hendelsen fortalte hun at hun egentlig hadde følelser for min samboer og ikke broren. 

Anonymkode: aeff5...219

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...