nurseBetty Skrevet 4. juli 2005 #2 Skrevet 4. juli 2005 Hva er aller viktigst for deg den store dage? å sei ja t å ver m mannen for alltid!!! kaka e jo godt da og
Gjest Madam Felle Skrevet 4. juli 2005 #3 Skrevet 4. juli 2005 Å slappe av, kose seg, og bare rett og slett nyte dagen.
Jannibrud Skrevet 4. juli 2005 #4 Skrevet 4. juli 2005 Å slappe av' date=' kose seg, og bare rett og slett nyte dagen. [/quote'] -Som jeg skulle sagt det selv;-) 1
Tusenfryd Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Det viktigste for meg var at jeg ble gift med mannen jeg elsker.
TeddyToria Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Det aller viktigste for meg vil være å si JA i kirken, og få et JA fra mannen i mitt liv! Men utover det er det rett og slett bare viktig for meg at våre gjester koser seg og at vi får en fin og minnerik dag alle sammen!
Søta Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Det aller viktigste for meg vil være å si JA i kirken, og få et JA fra mannen i mitt liv! Men utover det er det rett og slett bare viktig for meg at våre gjester koser seg og at vi får en fin og minnerik dag alle sammen! Enig i den !!!
Gjest Svimle Skrevet 4. juli 2005 #10 Skrevet 4. juli 2005 Det aller viktigste for meg vil være å si JA i kirken, og få et JA fra mannen i mitt liv! Men utover det er det rett og slett bare viktig for meg at våre gjester koser seg og at vi får en fin og minnerik dag alle sammen! *signerer*
Gjest Brudeberta 06/07 Skrevet 4. juli 2005 #11 Skrevet 4. juli 2005 Hva er aller viktigst for deg den store dage? At han svarer ja, og at jeg ikke snubler i kirka. Neida, at hele dagen blir fin, og at det meste går på skinner kanskje. At gjestene hygger seg rett og slett. :-)
tommeline Skrevet 4. juli 2005 #12 Skrevet 4. juli 2005 Det viktigste er at vi blir gift! At vi får feire dagen med masse familie og venner kommer som et stort pluss
dyveke Skrevet 4. juli 2005 #13 Skrevet 4. juli 2005 Vi valgte å ha et relativt stort bryllup med rundt 90 gjester tilsammen. Siden vi var så mange var det viktigste å få til en fest der både store og små hadde det bra. Smådetaljer var stort sett ganske uinteressante, og et stivt og høytidelig arrangement der all oppmerksomhet skulle rettes mot oss to hele kvelden var absolutt ikke noe vi ønsket. En lett, avslappa og inkluderende stemning, god mat, god drikke og glade gjester var det vi la opp til, og det klarte vi også å få. Hadde vi valgt et bitte lite bryllup med bare oss og forlovere så hadde nok andre ting vært mer i fokus.
RoseJenta Skrevet 4. juli 2005 #14 Skrevet 4. juli 2005 Definitivt at jeg faktisk blir gift, og at han kommer tidsnok! Men, det hadde vært stort for meg om alle vi inviterer kan komme. Vi har ett lite bryllup, 28 som skal inviteres..
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2005 #15 Skrevet 4. juli 2005 For å si det sånn, det værste som kan skje er vel om mannen ikke dukker opp eller om han sier nei. Utover dette så blir det helt sikker en vellykket dag selv om det er noen småting som ikke helt går etter planen. Og disse småtingene er det vel ingen andre enn brudeparet som får med seg alikvel
Boogie Skrevet 5. juli 2005 #16 Skrevet 5. juli 2005 Det aller viktigste for meg vil være å si JA i kirken, og få et JA fra mannen i mitt liv! Men utover det er det rett og slett bare viktig for meg at våre gjester koser seg og at vi får en fin og minnerik dag alle sammen! Som jeg skulle ha sagt det selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå