AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Del Skrevet 20. juni 2020 Noen her som har deltatt i lotteriet og har vunnet/kjenner noen som har vunnet/kjenner noen som kjenner noen? Har så lyst til å søke! Anonymkode: b814b...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Del Skrevet 21. juni 2020 I følge mine amerikanske venner er det nok ikke helt tilfeldig hvem som blir trukket ut og "vinner" 😉 De mest sannsynlige måtene å oppnå et Green Card på kan du lese litt mer om her: http://www.reisepuls.no/green-card-lotteri-usa-slik-skaffer-du-deg-jobbtillatelse/ Anonymkode: 441de...01e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Del Skrevet 21. juni 2020 Det er jo bare å søke, siden det er gratis. Går det ikke i år, prøver du igjen til neste år, osv. Anonymkode: 10b04...ee6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Del Skrevet 21. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å søke, siden det er gratis. Går det ikke i år, prøver du igjen til neste år, osv. Anonymkode: 10b04...ee6 Jeg mener å huske at de har satt en avgift på det nå. Husker ikke hva den er på, så må sjekke det opp nærmere. 🙂 Anonymkode: b814b...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #5 Del Skrevet 21. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: I følge mine amerikanske venner er det nok ikke helt tilfeldig hvem som blir trukket ut og "vinner" 😉 De mest sannsynlige måtene å oppnå et Green Card på kan du lese litt mer om her: http://www.reisepuls.no/green-card-lotteri-usa-slik-skaffer-du-deg-jobbtillatelse/ Anonymkode: 441de...01e Hvordan mener du at det ikke er tilfeldig? Jeg ville tro at nordmenn, generelt, har større sjanse for å vinne i lotteriet enn mennesker fra andre land i hvert fall. Anonymkode: b814b...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2020 #6 Del Skrevet 22. juni 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan mener du at det ikke er tilfeldig? Jeg ville tro at nordmenn, generelt, har større sjanse for å vinne i lotteriet enn mennesker fra andre land i hvert fall. Anonymkode: b814b...6e1 Ha,ha, resonnementet ditt slår i hjel spørsmålet... 😄😉 Anonymkode: 441de...01e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå