Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #1 Del Skrevet 15. september 2002 Disse tøffe krøllene som "alle" kjendisene/modellene/skuespillerne har nå, slappe litt rufsete, hvordan lager jeg dem?? Det blir ikke riktig om jeg klemmer dem opp og føner.. men kanskje med noen produkter så går det bra?? Har såå lyst å få det til! Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 16. september 2002 #2 Del Skrevet 16. september 2002 Store hårruller og masse klissete produkter, tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venice Skrevet 16. september 2002 #3 Del Skrevet 16. september 2002 bare la vær å føne det etter du ha dusjet deg.så når du ser at det er krøllete,kjøp en sånn glatt milk fra fructis og ta det på kammen å gre det på krøllene.håper det hjelper. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CEL ikke pålogget Skrevet 18. september 2002 #4 Del Skrevet 18. september 2002 Det er ikke alle som får krøller selv om man ikke grer håret om morgenen. Mitt hår er så strit og glatt at når håret er tørt er det ikke en eneste krøll i håret, selv om jeg ikke grer det. Jeg vurderer å kjøpe varmeruller, man får kjøpt de på ellos. Veninnen min har slike og de kan man ha i 10-15 min og man har krøller/volum! Genialt! CEL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss_squizz Skrevet 23. september 2002 #5 Del Skrevet 23. september 2002 men hva du enn gjør ikke ta permanent som jeg gjorde. (lol..) jeg vil også ha sånn hår, det er urettferdig.. det eneste jeg oppnådde med en permanent var jævlig, tørt og fluffette hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Karmen Skrevet 25. september 2002 #6 Del Skrevet 25. september 2002 Kjenner jeg håret ditt rett vil ikke disse rullene vare lenge... Har du langt stritt hår er det også veldig tungt og krøllene/bølgene vil gu ut etter en time. Gjør som meg, vask håret og føn d helt tørt, så presser du i masse skum, masse masse skum, så deler du håret i fire deler og tvinner de til fire "klumper" oppå hodet som du fester med strikk. (hvis du vil kan du spraye litt på dem) Legg deg og sov og om morran har du store sexy kjendis-bølger. og de varer en dag dette sliter mindre på håret enn andre ting... men husk at når man driver å styrer masse med håret sånn så blir det slitent, så stell pent med det.. litt kurer og slik. Langt stritt hår er veldig pent å du må være stolt av det, men det er veldig fint med litt forandring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå