AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Del Skrevet 20. juni 2020 Hei, har noen prøvd Squeeze? Ser de er overalt i Oslo, men er skeptisk merker jeg. Noen erfaringer? Anonymkode: f5685...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Del Skrevet 20. juni 2020 Ut ifra reviews på Google ser det ut som det er varierende kvalitet. Dette står på St.Hanshaugen (bilde) Har ikke prøvd tjenesten selv enda, men frister veldig ettersom det ligger i nærheten. Anonymkode: 0f82d...95f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #3 Del Skrevet 7. august 2021 Bumper denne, noen som har erfaringer? Anonymkode: 3f99e...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #4 Del Skrevet 11. november 2022 Grei massasje, men fikk håret fullt av olje og når jeg sier at jeg helst ikke vil ha olje i håret begynner massøren å grine og går ut etter 40 min isteden for 50 dom jeg betalte for… Anonymkode: e5c59...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 11. november 2022 #5 Del Skrevet 11. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Grei massasje, men fikk håret fullt av olje og når jeg sier at jeg helst ikke vil ha olje i håret begynner massøren å grine og går ut etter 40 min isteden for 50 dom jeg betalte for… Anonymkode: e5c59...c5c Haha 😂 Var du veldig krass da du sa det med olje i håret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruR Skrevet 11. november 2022 #6 Del Skrevet 11. november 2022 (endret) Jeg tror det er vanskelig når jeg hadde bestilte en pakke som er nakke, skuldre hodebunnmasje og be om få kun nakke og skuldre. For da må de avvike fra rutine. Samme som hvis hun ikke skal ta masse olje i håre mitt ved hodebunnsmassasje. Endret 11. november 2022 av FruR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #7 Del Skrevet 11. november 2022 Jeg har vært der tre ganger til tre forskjellige og synes det var helt greit. Bare nakke/skuldermassasje. Det var litt forskjell på hvor gode de var, men ok alle jeg var til. Opplevde litt mye olje på den ene, jeg fikk det nedi den "smultringen" man ligger med ansiktet i og fikk en svær kvise på kinnet etterpå. Men det er jo mitt ansikt da, tåler ingenting. Det jeg ikke liker med squeeze, er at jeg ikke helt forstår når man er medlem eller ikke. Føler jeg har sagt opp mange ganger, men plutselig har jeg blitt trukket penger og har en massasje på konto igjen. Jeg lurer på om man blir meldt inn igjen når man bare skal bruke opp den "siste" massasjen man har tilgjengelig, og så har man plutselig betalt en måned til og må bruke den igjen, og sånn går no dagan. Jeg er litt sløv på sånt også altså, men det føles som systemet er lagt opp litt for å utnytte sløve folk som meg og ikke gjøre det til verdens enkleste ting å avslutte medlemskap. Sånt irriterer litt. Anonymkode: 3ee9d...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #8 Del Skrevet 11. november 2022 Har vært der én gang, med nakke/skulder/rygg-massasje. Var litt skuffet, mannen gir like god massasje gratis hjemme. Anonymkode: f46b4...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 11. november 2022 #9 Del Skrevet 11. november 2022 Har prøvd to ganger hos to ulike. Hun siste virka så sur, når jeg ikke hørte helt hva hun sa. Hun er fra øst Europa og prata engelsk - som er helt greit. Men, jeg sliter med hørsel og sa at jeg ikke fikk med meg hva hun sa, så ble dama kjempe sur 🙈 Hun ga god massasje på skuldrene og nakke da. Men kommer nok til og melde meg ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #10 Del Skrevet 11. november 2022 tøydokka skrev (8 timer siden): Haha 😂 Var du veldig krass da du sa det med olje i håret? Nei, var ikke det følte jeg selv hvertfall. Følte jeg måtte unnskylde meg da likevel. Anonymkode: e5c59...c5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethS65 Skrevet 11. november 2022 #11 Del Skrevet 11. november 2022 Var der for noen dager siden- positiv opplevelse. Kanskje ikke så koslig der, og det er litt samlebånd- følelse: inn, legge seg ned, få massasje, ut. Ingen small talk- rett på sak (helt ok det og). Massasjen var god og det virket rent og pent der. Skal nok dit igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå