Zienna Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Programmet har gått i mange år. Jeg synes det ser helt teit ut, og svitsjer raskt over kanalen. Du som liker dette programmet, hvorfor gjør du det? 1
Meadow Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Jeg har ikke sett på det på en stund, for jeg tror jeg har sett alle episodene. Liker bare serien fra New York da. Vel, hvorfor? Liker å se på fine kjoler da! 5
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Så på det innimellom tidligere for å drømme meg bort i vakre kjoler, søte historier og litt nysgjerrig på hvor lite fine eller tacky dyre kjoler kan være. Er mange år siden jeg så på det sist. Anonymkode: d7dad...195 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Jeg syns det er fine kjoler. Litt voldsomt hvor mye penger enkelte bruker på kjoler. Syns rett og slett at det er grei underholdning, går ikke glipp av så mye om man ikke følger med hele episoden. Anonymkode: 700cf...d8d 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Husker jeg og div venninner elsket å se på dette🌺👏🏻 Kommentere hva vi syns, vi var sjelden enig med hverandre, men det er jo gøy da Anonymkode: f7d5b...93b 1
Sunshineyellow Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 Grei underholdning. Om jeg spiser foran tv-en og baby sover så er det et greit program å se på om man ikke har noe annet som er mer spennende. 3
Gjest rains of castamere Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 Fordi noen ganger er det greit med litt hjernedød underholdning. Litt bitching, litt tåredryppende historier. Noen nydelige kjoler, mens andre er direkte heslige, noe som blir morsomt når du tar prisen i betraktning. Hvorfor lurer du? Av teit reality er det langt fra det verste man kan se på. Hjernedødt, ja, men langt bedre enn ymse andre show som promoterer fyll, kroppsfokus, sex med alle og enhver, og elendig oppførsel.
Zienna Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2020 2 minutter siden, rains of castamere skrev: Fordi noen ganger er det greit med litt hjernedød underholdning. Litt bitching, litt tåredryppende historier. Noen nydelige kjoler, mens andre er direkte heslige, noe som blir morsomt når du tar prisen i betraktning. Hvorfor lurer du? Av teit reality er det langt fra det verste man kan se på. Hjernedødt, ja, men langt bedre enn ymse andre show som promoterer fyll, kroppsfokus, sex med alle og enhver, og elendig oppførsel. Jeg har aldri sett programmet selv, bare svitsjet forbi fordi det så kjedelig ut. Men et program som har gått så lenge, må jo ha hatt noe som fenget.. Synes jeg har fått gode svar her. Å drømme seg bort, er absolutt lov - og i blant nødvendig. Er også enig med deg i at veldig mange reality programmer dreier seg om kroppsfokus og utseende. Hvis dette programmet ikke gjør det, så heier jeg!
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 7 minutter siden, rains of castamere skrev: Fordi noen ganger er det greit med litt hjernedød underholdning. Litt bitching, litt tåredryppende historier. Noen nydelige kjoler, mens andre er direkte heslige, noe som blir morsomt når du tar prisen i betraktning. Hvorfor lurer du? Av teit reality er det langt fra det verste man kan se på. Hjernedødt, ja, men langt bedre enn ymse andre show som promoterer fyll, kroppsfokus, sex med alle og enhver, og elendig oppførsel. Nettopp, lurer heller på hvorfor folk gidder å se på programmer hvor tilfeldige folk ligger med hverandre, krangler og drikker sammen. Det er nemlig dritt, og jeg klarer ikke å forstå hvorfor folk ser på slikt dritt. Dette programmet er koselig, å se kommende bruder på leting etter drømmekjolen. Anonymkode: 66f3f...3d1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #10 Skrevet 20. juni 2020 Akkurat nå, Zienna skrev: Jeg har aldri sett programmet selv, bare svitsjet forbi fordi det så kjedelig ut. Men et program som har gått så lenge, må jo ha hatt noe som fenget.. Synes jeg har fått gode svar her. Å drømme seg bort, er absolutt lov - og i blant nødvendig. Er også enig med deg i at veldig mange reality programmer dreier seg om kroppsfokus og utseende. Hvis dette programmet ikke gjør det, så heier jeg! Programmet handler jo om bruder som er på jakt etter en brudekjole, søt program, men litt frusterende når de velger kjoler, som etter min mening, er fæle 😅 Anonymkode: 66f3f...3d1 2
Gjest rains of castamere Skrevet 20. juni 2020 #11 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, Zienna skrev: Jeg har aldri sett programmet selv, bare svitsjet forbi fordi det så kjedelig ut. Men et program som har gått så lenge, må jo ha hatt noe som fenget.. Synes jeg har fått gode svar her. Å drømme seg bort, er absolutt lov - og i blant nødvendig. Er også enig med deg i at veldig mange reality programmer dreier seg om kroppsfokus og utseende. Hvis dette programmet ikke gjør det, så heier jeg! For min del er det bare lett underholdning. Jeg liker generelt litt tyngre serier, men noen ganger orker jeg ikke å følge så veldig mye med og vil bare ha noe feelgood-greier med et par innslag av drama og fancy kjoler. Det er cheesy og ikke akkurat noe jeg følger aktivt med på, men greit å ha på innimellom! 💅
pia mater Skrevet 20. juni 2020 #12 Skrevet 20. juni 2020 Hjernedød underholdning som ikke krever noe fokus. Kan også se på i bare de ti minuttene jeg har ledig. Slipper å se en hel episode for å henge med. Og så ler jeg litt for meg selv når noen velger kjoler som er helt forferdelige, i mine øyne. Og alle som må ha med den sykt kresne storfamilien som ikke er enige om noe som helst. 😅
every woman Skrevet 21. juni 2020 #13 Skrevet 21. juni 2020 Jeg elsker kjoler, og da kan jeg jo like godt se brudekjoleserier. Det er gøy å se hvordan brudemoten endrer seg. For noen få år siden var det brudekjole nedentil og undertøy oventil. Nå er det brudekjole oventil og nattkjole nedentil. Og utringning ned til navelen pluss på begge sider. Jaja. Men serien jeg like best nå er Curvy Bride's Boutique. Også på TLC. Fra landsbygda i Essex. De to damene som driver salongen er artige og dyktige. God underholdning.
Drizzt Skrevet 21. juni 2020 #14 Skrevet 21. juni 2020 20 timer siden, Zienna skrev: Programmet har gått i mange år. Jeg synes det ser helt teit ut, og svitsjer raskt over kanalen. Du som liker dette programmet, hvorfor gjør du det? Jeg ser ikke så ofte på TLC, men jeg har sett noen episoder. Mest for kjolene :)))) Det har vært noen kjoler som passer bedre i en p..rn film tross stive priser, men men 😄 1
Drizzt Skrevet 21. juni 2020 #15 Skrevet 21. juni 2020 (endret) Dobbelt Endret 21. juni 2020 av Drizzt
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #16 Skrevet 21. juni 2020 Liker å se kjolene men synes alle de damene der er litt dramatiske 😂 og syk dyre kjoler kunne alldri tenkt meg å kjøpet en slik kjole. Anonymkode: 062d4...1b5
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #17 Skrevet 21. juni 2020 Veldig fine, veldig dyre kjoler. Det er vel moderne ekvivalent til å se på andre sine kjoler på en ball. 😂 Anonymkode: 9a326...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #18 Skrevet 21. juni 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Programmet handler jo om bruder som er på jakt etter en brudekjole, søt program, men litt frusterende når de velger kjoler, som etter min mening, er fæle 😅 Anonymkode: 66f3f...3d1 Litt derfor jeg ser på også, folk velger så feil at det blir underholdende 😄 og så lurer jeg på om amerikanere virkelig er så lettrørt, de har liksom ikke funnet den rette kjolen hvis ikke samtlige i følget begynner å gråte. Tror aldri jeg kommer til å gråte over en kjole, det måtte da være hvis jeg klarte å ødelegge en veldig dyr en Det mest irriterende er at ALLE de brudene skal ha noe sexy, som "viser frem kurvene deres", og hvis noen faktisk en sjelden gang ymter frempå om at de ikke skal ha stroppeløs, så gjør betjeningen alt for å overtale dem til stroppeløst og tettsittende. Det verste er de der kjolene som tydeligvis er kjempepopulære i USA, de som har spiler i livet og ingenting annet. Her hjemme har jeg fortsatt til gode å se en så gjennomsiktig brudekjole. Ser ikke så mye havfruefasonger heller her hjemme, men i USA skal visst alle ha det. Anonymkode: b4695...8fd 2
Million Skrevet 21. juni 2020 #19 Skrevet 21. juni 2020 (endret) TLC er en kanal jeg alltid svitsjer rett forbi, men jeg så noen episoder for noen år tilbake. Tror aldri jeg har sett noe annet enn programmer som handler om brudekjoler der. Burde bytte navn til brudekjolekanalen, eller brudekanalen. For noen år siden, kanskje 6-7 år siden, så jeg noen episoder av serien og ble litt fascinert av hvordan amerikanerne legger opp hele kjolejakten som et slags familieanliggende. En hel gjeng er med, og alle skal liksom ha sitt og si om kjolene som prøves på, og bruden må for all del ikke velge noe MOR ikke liker!!! Jeg kjenner jeg blir forbannet bare av tanken på at mora mi skulle ha bestemt MIN brudekjole eller at hun skulle sitte og rynke på nesa over en kjole jeg likte! Jeg hadde gitt blanke f i hva hun mente. Endret 21. juni 2020 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #20 Skrevet 21. juni 2020 1 time siden, Million skrev: TLC er en kanal jeg alltid svitsjer rett forbi, men jeg så noen episoder for noen år tilbake. Tror aldri jeg har sett noe annet enn programmer som handler om brudekjoler der. Burde bytte navn til brudekjolekanalen, eller brudekanalen. For noen år siden, kanskje 6-7 år siden, så jeg noen episoder av serien og ble litt fascinert av hvordan amerikanerne legger opp hele kjolejakten som et slags familieanliggende. En hel gjeng er med, og alle skal liksom ha sitt og si om kjolene som prøves på, og bruden må for all del ikke velge noe MOR ikke liker!!! Jeg kjenner jeg blir forbannet bare av tanken på at mora mi skulle ha bestemt MIN brudekjole eller at hun skulle sitte og rynke på nesa over en kjole jeg likte! Jeg hadde gitt blanke f i hva hun mente. Jeg så en episode hvor broren til bruden nærmest tvang søsteren til å velge den minst fineste kjolen. Hun hadde bestemt på forhånd at hun skulle ha en brudekjole med ermer og blonder og kjolen skulle være enkel. Da hun prøvde en lignende kjole så hun kjempeelegant ut, men broren mente kjolen ikke var stor nok og at det var mye finere med stroppeløse kjoler, så hun endte opp med en kjole som broren likte som ikke framhevet kroppen hennes på en god måte. Hun var overvektig og med store overarmer og den stroppeløse kjolen så ikke fin ut på henne og gjorde at overarmene dominerte alt. Jeg tenker, hvorfor la broren velge brudekjole? Med tanke på stilen hans, så hadde han ikke så mye peiling. Anonymkode: 66f3f...3d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå