Gå til innhold

Hvorfor så mange jenter fra 30 og nedover som er så overflatiske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. 
Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen".
Hvorfor? 

Anonymkode: aaf18...910

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. 
Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen".
Hvorfor? 

De spiser for lite, og det gir mangel på næring til hjernen?

Anonymkode: db626...78d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De spiser for lite, og det gir mangel på næring til hjernen?

Anonymkode: db626...78d

Høres veldig tenkelig ut. Kler seg vel altfor kaldt også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? 

Jeg representerer en av de under 30 som ikke er overfladisk 🙈 så vi fins! 

Sminker meg knapt, vet hvem statsministeren er og flere andre politikere, vokser meg aldri (barberer litt, men det er av andre grunner enn estetikk).. 

Har masse livserfaring jeg skulle ønske jeg var uten, men jeg har et godt liv og har barn jeg er veldig glad i. Kanskje jeg hører mer under unge mødre kategorien 🙈🙊 men likevel.. Ikke så veldig overfladisk.. 

Anonymkode: fe063...1ea

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg representerer en av de under 30 som ikke er overfladisk 🙈 så vi fins! 

Sminker meg knapt, vet hvem statsministeren er og flere andre politikere, vokser meg aldri (barberer litt, men det er av andre grunner enn estetikk).. 

Har masse livserfaring jeg skulle ønske jeg var uten, men jeg har et godt liv og har barn jeg er veldig glad i. Kanskje jeg hører mer under unge mødre kategorien 🙈🙊 men likevel.. Ikke så veldig overfladisk.. 

Ikke troll tråden min. Du er nok 40 + 😉

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha vi finnes, selv som det kanskje er litt vanskelig for deg å tro :) 

Anonymkode: fae1d...0b3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sitter av og til og hører på dem i parken. Det går veldig mye i "jeg bare..." fulgt av "og han bare..."

Anonymkode: 9735b...6ef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor? 

"Sociale medier"

"Reality TV"

"Blogger/Influenser"

Anonymkode: ca7e8...2dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

The Kardashian og instagram. Der kropper blottlegges og selges høyt. Operert operert. Det er påvirkning. Jenter tror de må se slik ut for å bli likt.

Anonymkode: 59668...1f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med 3 barn i hus så føler jeg meg av og til som 40, men nei jeg er født i 90 😉

Skrevet

Mennesker og kjønn i alle aldre kan være overfladiske.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...