AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen". Hvorfor? Anonymkode: aaf18...910 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen". Hvorfor? Anonymkode: aaf18...910 De spiser for lite, og det gir mangel på næring til hjernen? Anonymkode: db626...78d 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De spiser for lite, og det gir mangel på næring til hjernen? Anonymkode: db626...78d Høres veldig tenkelig ut. Kler seg vel altfor kaldt også. Anonymkode: aaf18...910 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen". Hvorfor? Anonymkode: aaf18...910 Jeg representerer en av de under 30 som ikke er overfladisk 🙈 så vi fins! Sminker meg knapt, vet hvem statsministeren er og flere andre politikere, vokser meg aldri (barberer litt, men det er av andre grunner enn estetikk).. Har masse livserfaring jeg skulle ønske jeg var uten, men jeg har et godt liv og har barn jeg er veldig glad i. Kanskje jeg hører mer under unge mødre kategorien 🙈🙊 men likevel.. Ikke så veldig overfladisk.. Anonymkode: fe063...1ea
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg representerer en av de under 30 som ikke er overfladisk 🙈 så vi fins! Sminker meg knapt, vet hvem statsministeren er og flere andre politikere, vokser meg aldri (barberer litt, men det er av andre grunner enn estetikk).. Har masse livserfaring jeg skulle ønske jeg var uten, men jeg har et godt liv og har barn jeg er veldig glad i. Kanskje jeg hører mer under unge mødre kategorien 🙈🙊 men likevel.. Ikke så veldig overfladisk.. Anonymkode: fe063...1ea Ikke troll tråden min. Du er nok 40 + 😉 Anonymkode: aaf18...910
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke troll tråden min. Du er nok 40 + 😉 Anonymkode: aaf18...910 Hahaha vi finnes, selv som det kanskje er litt vanskelig for deg å tro Anonymkode: fae1d...0b3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 Sitter av og til og hører på dem i parken. Det går veldig mye i "jeg bare..." fulgt av "og han bare..." Anonymkode: 9735b...6ef 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #8 Skrevet 20. juni 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor er alle disse jentungene fra 30 øg nedover så overflatiske? Alt de tenker på er seg selv, seg selv, seg selv, og så selvfølgelig løsvippene og bloggene sine. Går forbi disse på gaten og blir nesten uvel, tror ikke noen av dem kan nevne en eneste politiker ved navn, langt mindre snakke om noe mer alvorlig enn "guuuuuuuuri altså jeg må snart få vokset meg igjen". Hvorfor? Anonymkode: aaf18...910 "Sociale medier" "Reality TV" "Blogger/Influenser" Anonymkode: ca7e8...2dd 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 The Kardashian og instagram. Der kropper blottlegges og selges høyt. Operert operert. Det er påvirkning. Jenter tror de må se slik ut for å bli likt. Anonymkode: 59668...1f5 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke troll tråden min. Du er nok 40 + 😉 Anonymkode: aaf18...910 Med 3 barn i hus så føler jeg meg av og til som 40, men nei jeg er født i 90 😉 Anonymkode: fe063...1ea
Aragorn ll Elessar Skrevet 21. juni 2020 #11 Skrevet 21. juni 2020 Mennesker og kjønn i alle aldre kan være overfladiske. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå