AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Denne helgen er et høyt nivå av stress for meg psykisk. Det går utover alt av mat, magetrøbbel og lite søvn. Jeg har allerede slitt med tidlige rier som roet seg ved ro. Jeg er usikker og spent på kroppen etter denne helgen. Kan det gå i gang i helgen eller til uken pga dette stresset? Anonymkode: 66761...7ff
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Hvor langt er du på veg? Hva er din definisjon på stress? Har opplevd mye "stress" i to svangerskap. Ikke født fortidlig.. Anonymkode: 4e579...c94
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #3 Skrevet 21. juni 2020 Nei. Ikke i annet enn ekstreme tilfeller, som ved krigstraumer etc. Anonymkode: 1d797...d68 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #4 Skrevet 21. juni 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt er du på veg? Hva er din definisjon på stress? Har opplevd mye "stress" i to svangerskap. Ikke født fortidlig.. Anonymkode: 4e579...c94 36 uker på vei. Har hatt perioder med premature rier som har roet seg. Slimpropp gått, masse kynnere, nedpress og stikninger hele tiden. I natt ble det mye verre, sikkert pga dette stresset. Anonymkode: 66761...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå