Banankaka04 Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 (endret) Hvilken årstid liker du best, og hvorfor liker du denne årstiden bedre enn de andre årstidene? Jeg kan begynne med å si at jeg liker høsten best! Jeg liker nesten alt ved høsten! Jeg synes liksom at høsten er så koselig! Det regner, bladene er fargerike og faller ned fra trærne, fine høstfarger, ikke like varmt, vi begynner å fyre i peisen, vi begynner å handle inn julepresanger, favoritt TV-programmene mine har startet opp igjen, det blir tidligere mørkt, osv... Endret 21. juni 2020 av Banankaka04
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Jeg er veldig glad i våren,da blir det varmere i været, det blir grønnere, blomstene titter frem og fuglene synger så vakkert.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Høsten og våren. Det er pga den friske lufta, forandringene (bladene får farger/verden våkner til liv). Jeg liker å sitte inne og høre på regn og storm og drikke kakao, og følelsen av at vinteren endelig slipper tak er fantastisk Anonymkode: dc97d...077
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Høst! Kjøligere dager, mørkere kvelder, fine farger, og ingen dømmer deg hvis du heller vil sitte under pleddet med en varm kakao i stedet for å gå ut å drikke. Jeg liker også stemningen med at folk roer seg etter å være stresset etter sommeren. De farter hele tiden, ferie, besøk, grilling, forventninger til å ha masse energi for å rekke alt. Anonymkode: 7c83a...a27
Stoltskeiv Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 Om sommeren liker jeg vinteren best, men om vinteren liker jeg sommeren best..... Får liksom aldri bestemt meg😂
Stoltskeiv Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 Men jeg elsker å sitte ute leeeenge om sommeren 😄 Så sommeren veier nok litt mer enn vinteren
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #8 Skrevet 20. juni 2020 Vår! Definitivt 🤩 Høsten og vinteren varer så lenge her føler jeg, og på vestlandet betyr det som regel vått, grått, kaldt. Mørke morgener og så blir det fort mørkt igjen på ettermiddagen. Jeg blir så tung og sløv av det været. Men sååå kommer våren og alt blir bare bedre. Lysere dager, mer sol (ikke alltid, men mye mer), mildere vær, trærne blir grønne, blomstene kommer - hele naturen blir såå fargerik! Med kirsebærtrær, syriner, løvetenner, blåklokker, tusenfryd, roser - masse flotte farger og deilige dufter. Fuglene kvitrer, sommerfugler, humler og bier suser rundt. Nyfødte lam 💕 Dagen jeg endelig kan pakke ned vinterjakken og skjerf for så å ta på meg t-skjorte - fantastisk! Jeg blir nesten et bedre menneske på denne tiden, det er helt rart. Jeg blir lettere til sinns, mer våken og livlig. Anonymkode: 7cdf1...3de
Aragorn ll Elessar Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 Dette er et helt ærlig svar Jeg liker faktisk alle årstider like godt. 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #10 Skrevet 20. juni 2020 Sommeren uten tvil🌞 Jeg vet at her på kg er dette en svært hatet tid av en eller annen rar grunn, men jeg elsker slik vi har hatt det de siste dager.. Liker vildblomsterene, fargene, duftene, varmen, bading, grilling, at det er så lyst hele tiden. Elsker varmen, pils i parken, sitte i de sene nattetimer på bryggekanten med venner, jordbær og vannmelon.. akk og takk du fantastisk sommer Kan dog ikke fordra vinter, og sen høst ellers er det dog ok resten av året... Anonymkode: f2acd...27a 3
Daria Skrevet 20. juni 2020 #11 Skrevet 20. juni 2020 Våren, med spirer og blomstringstid og syrindug og andunger og forventningene til sommeren. Men først og fremst liker jeg at vi har årstider og at været og naturen endrer seg så mye i løpet av et år.
Gjest Alkoholist Skrevet 20. juni 2020 #12 Skrevet 20. juni 2020 Synes egentlig alle årstider har sin sjarm, bare ikke når det er for varmt om sommeren.
Gjest ab8 Skrevet 20. juni 2020 #13 Skrevet 20. juni 2020 (endret) Sommer selvsagt. Endret 18. august 2020 av ab8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #14 Skrevet 20. juni 2020 Høsten. Fantastisk tid, med mange fine solskinnsdager uten at det blir FOR hett, samtidig som det faktisk blir mørkt om kvelden. Elsker også regnværsdager, med innekos og fyr på peisen. Sommern er mye stress, må komme seg ut på stranden, farte hit og dit, blir alltid så rastløs og finner ikke helt roen. Anonymkode: b9a07...d89
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #15 Skrevet 21. juni 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Høsten. Fantastisk tid, med mange fine solskinnsdager uten at det blir FOR hett, samtidig som det faktisk blir mørkt om kvelden. Elsker også regnværsdager, med innekos og fyr på peisen. Sommern er mye stress, må komme seg ut på stranden, farte hit og dit, blir alltid så rastløs og finner ikke helt roen. Anonymkode: b9a07...d89 Helt enig, høsten er best! Selv hater jeg de varmeste dagene om sommeren. Blir både fysisk og psykisk dårlig av varmen, i tillegg til at det nærmest er umulig å få sove. Anonymkode: 3f8ef...17c
Munchlax Skrevet 21. juni 2020 #16 Skrevet 21. juni 2020 Høsten. Passe varmt, mørkt, frisk luft og en god del regn. Midt i blinken for ei som hater sol og varme og alt for lyse morgener 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #17 Skrevet 21. juni 2020 Vår og høst 🙂. Men alle årstider har sin sjarm. Jeg misliker uvær om vinteren og alt for varme sommerdager. Klager aldri på 20 minus om vinteren. Vakkert med nordlys og stjerneklar himmel. Anonymkode: d6401...6a4
Iso1 Skrevet 21. juni 2020 #18 Skrevet 21. juni 2020 Vår og høst er best, fra mars og ut mai, og fra september til midten av november ca. Og helst ikke mer enn 20+ grader, og ikke mindre grader enn 0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå