Gjest Koya Skrevet 30. juni 2020 #41 Del Skrevet 30. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og med dette bidrar du til hvor negativt borderline blir oppfattet, når du selv "hater" på dine egne. Det er dette jeg reagerer på. Anonymkode: 6edb1...e7c Ville du likt å bli påprakket symptomer som du ikke har og ende opp med å risikere å bli feilbehandlet? Det har nemlig jeg opplevd og det holdt på å få fatalt utfall. Og hvor i innlegget er det hun hater på sine egne? Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1384040-borderline-noen-som-kan-forklare/page/3/#findComment-25587331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #42 Del Skrevet 30. juni 2020 14 minutter siden, Purple_Pixiedust skrev: Er det mulig å tolke ting mer negativt. Nei jeg "hater" ikke på "mine egne". Men jeg vil ikke bli påprakket symptomer jeg ikke har! Jeg tror det er måten du skrev det på som får det til å høres ufint ut. Når du skriver heldigvis til at du ikke har den impulsive typen, og at du ikke vil identifiseres med den typen, høres det ut som at de med den diagnosen er, i mangel av et bedre ord, fæle. Anonymkode: f7786...c33 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1384040-borderline-noen-som-kan-forklare/page/3/#findComment-25587377 Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2020 #43 Del Skrevet 30. juni 2020 22 minutter siden, Koya skrev: Ville du likt å bli påprakket symptomer som du ikke har og ende opp med å risikere å bli feilbehandlet? Det har nemlig jeg opplevd og det holdt på å få fatalt utfall. Og hvor i innlegget er det hun hater på sine egne? 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er måten du skrev det på som får det til å høres ufint ut. Når du skriver heldigvis til at du ikke har den impulsive typen, og at du ikke vil identifiseres med den typen, høres det ut som at de med den diagnosen er, i mangel av et bedre ord, fæle. Anonymkode: f7786...c33 Nettopp! Anonymkode: 6edb1...e7c Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1384040-borderline-noen-som-kan-forklare/page/3/#findComment-25587463 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 30. juni 2020 #44 Del Skrevet 30. juni 2020 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er måten du skrev det på som får det til å høres ufint ut. Når du skriver heldigvis til at du ikke har den impulsive typen, og at du ikke vil identifiseres med den typen, høres det ut som at de med den diagnosen er, i mangel av et bedre ord, fæle. Anonymkode: f7786...c33 Ja jeg er glad jeg ikke har de symptomene. Det er en ærlig sak. Det betyr ikke at jeg mener de som har det er fæle folk, men det er en del av de symptomene som dessverre går veldig negativt ut over de en har rundt seg, og derfor priser jeg meg lykkelig over at jeg ikke sliter med akkurat de symptomene. Det er vondt både for den som sliter og for de som blir utsatt for den type ustabilitet. Og det er symptomer fra borderline type jeg også er glad jeg ikke har. Det må være lov å si at visse symptomer er man glad man ikke har. Jeg synes ikke det er greit å behandle andre dårlig diagnose eller ei, så ja. Jeg er glad jeg ikke har et slikt mønster noen med EUPF kan ha, når det gjelder relasjoner og behandling av folk. Jeg er enda mer glad for at jeg ikke har narsisistisk personlighetsforstyrrelse, for der snakker man om å behandle andre dårlig i mange tilfeller. Jeg må få lov til å være glad, og si heldigvis, til at jeg ikke har et symtom- og adferdsmønster som blir giftig for andre. Det betyr ikke at jeg synes de som gjør det er fæle, men at de må ta ansvar for at de behandler andre dårlig, selv om det å behandle dårlig ikke er det de vil? Ja, det må de. Akkurat som at jeg må ta ansvar for de dumme tingene jeg har gjort mot meg selv. Endret 30. juni 2020 av Purple_Pixiedust 1 Lenke til kommentar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1384040-borderline-noen-som-kan-forklare/page/3/#findComment-25587600 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå