Gå til innhold

Hva skjer med puppene mine?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret

Nå er jeg så fortvilet at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre. Saken er at puppene mine har forandret seg veldig i en periode på 6 måneder.

De har aldri vært særlig spretne men i det siste har de seget utover mot sidene og blitt helt totalt flate :( Området mellom dem blir større og større og det ser pussig ut, selv med klær på.

Jeg kjøpte rundt jul nye BH`er av samme modell og det er kun denne sorten jeg bruker. Kan dette ha noen innvirkning på hvordan puppene ser ut?

Ellers er jeg 22 år gammel, overvektig (men har ikke gått opp eller ned i vekt lately). Har heller ikke fått barn eller annet.

Hva i helvete er det som skjer her?! Vil ha puppene mine tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres pussig ut.. Tviler på at det er Bh'n som gjør dem slik.. Kroppen forandrer seg, og antagligvis er det det som skjer med deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snork

Hvis du er overvektig, så kan det ha mye å gjøre med alderen. Det er når en passerer 20 at kroppen begynner å forandre seg mye...Selv om en er rund før en er 20, så er fremdeles huden strammere...når en passerer 20 blir huden gradvis slappere, og er du overvektig fører det til at huden blir enda mer belastet og strekker seg mer enn normalt.

Tror nok den eneste løsningen for mer spretne pupper er vektreduksjon. Anbefaler denne siden her: http://www.slankenett.no/

Lykke til...

Ps: Bh'en har ingenting med saken å gjøre :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymret

Men puppene mine har jo aldri vert store eller tunge? Jeg hadde en liten C-cup før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snork

Som sagt...huden strekker seg og blir slappere...det er alderen jente...Vi møter den veggen alle sammen nå som vi passerer 20. :-? Puppene trenger ikke å være knall store selv om de begynner å sige...

Normalvektige får også hengepupper. For å unngå dette til en viss grad så må en trene og holde kroppen stram. Jeg trener regelmessig 3 - 4 ganger i uka, fatburn og styrke. Trener en del bryst, og det hjelper på.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...