Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får fregner over hele fjeset, selv om jeg alltid bruker faktor 50. Kjøper solkrem hos hudpleier, og den beskytter visstnok mot stråling fra all type lys. Jeg smører på flere ganger for dagen, men fregnene kommer like forbanna hver sommer uansett. Har fregner om vinteren også, men ikke så  MYE! Og: NEI, det er ikke søtt!!!

Anonymkode: 5bd76...5c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil ha fregner må du bruke nikab. Lær deg å leve med dem, de fleste som har fregner klarer det og menn synes det er søtt selv om du ikke synes det selv.

Anonymkode: e80db...91b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig sant at noen synes fregner er søtt? Eller er det bare en ting folk sier til oss med fregner for at vi skal føle oss bedre? Klarer liksom ikke å se hva som er søtt med dem. Jeg kan liksom aldri få plettfri porselenshud🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Hjelper dessverre ikke med solkrem for fregner. De kommer uansett. Du må nesten lære deg å leve med dem. Sånn er huden din, godta det

Anonymkode: 750c1...73f

AnonymBruker
Skrevet

Elsker fregner. Får det alltid om sommeren, og ønsker de hjertelig velkommen! Mannen min er også full av dem (året rundt). Synes det er veldig fint.

Anonymkode: f85be...852

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Solkrem har ingen effekt mot fregner. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Solkrem har ingen effekt mot fregner. 

😔

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig sant at noen synes fregner er søtt? Eller er det bare en ting folk sier til oss med fregner for at vi skal føle oss bedre? Klarer liksom ikke å se hva som er søtt med dem. Jeg kan liksom aldri få plettfri porselenshud🤷‍♀️

Det er helt sikkert noen som synes det er fint. Selv synes jeg helt jevn farge uten flekker i ansiktet er finest. 

Anonymkode: ce6fe...550

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste måten å bli kvitt fregner på er å sminke over dem. Jeg har masse fregner og har ALDRI opplevd at noen mener fregner ikke er fint. Det er sjarmerende og gir meg personlighet og jeg ser naturlig ut. Jeg har litt kviser ogaå, og det synes jeg ikke er pent, men fregner er kjempefint!

Anonymkode: c5f55...915

AnonymBruker
Skrevet

Fregner er jo SÅ fint! 😍 

Anonymkode: bb095...ab0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får mye mer fregner når jeg bruker solkrem.. Har du prøvd betakaroten? Jeg tar det mot soleksem, men det gjør også at fregnene mine blir mye mindre synlig. Skulle dog ønske at det ikke hadde den effekten.

Anonymkode: f4855...fac

Skrevet

Jeg husker jeg pleide å ønske meg fregner, jeg, fordi bestevenninnen min hadde det og jeg syntes det var så fint :) 

Har aldri hatt noe i mot fregner på folk, synes det er fint og gir ansiktet karakter også. Livlig!

Skrevet

Vel, jeg er i samme båt som deg, Ts. 

Jeg velger å se på dem som stjernehimmelenOg ikke se på dem som om noen har spyttet på meg gjennom ei kaffesil 😂

🌌

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...