Gå til innhold

Barnet mitt lurte meg til å spise meitemark

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ungen min skulle være «snill» og bake boller til meg, men da jeg tok en bit av bolla, så jeg at han hadde lagt en meitemark inni den og at jeg ved et uhell hadde spist litt av meitemarken... Er det farlig å spise meitemark? Altså, den har jo vært i jorda... Nei, dette er ikke en tulle-tråd!

Anonymkode: 0b2b4...980

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antar at det ikke er farlig. Men er nok lurt å ta seg en ordentlig prat med ungen. Hadde hun bakt inn en snegle, kunne du dødd. 

Anonymkode: 4ac09...dd0

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

🤣

Slapp av det er ikke farlig.

Anonymkode: c0f0d...ea2

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammelt er barnet?

Gammel nok til å bake boller uten hjelp, men liten nok til å gjøre noe sånt. Hørtes rart ut.

Men til spørsmålet ditt - ikke farlig med en liten bit meitemark (ihvertfall ikke når den er varmebehandlet)

• Liker 12
Gjest Made4u
Skrevet

Du har sikkert fått i deg en og annen larve og annet ved salatspising også, dette overlever du nok.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det er ikke direkte farlig, men det anbefales heller ikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Men hva faen?! 

Og hvorfor synes barnet at det er greit å drepe en meitemark?? 

Anonymkode: d8df9...e84

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal du straffe ungen?

De selger sånne sirissmelburgere på Meny. :dry: stek den, gi den til barnet, fortell etterpå hva du gjorde.

Anonymkode: adfcc...e0f

• Liker 7
Skrevet

😂🤣😂 Unnskyld at jeg ler men.. Jøje meg! 

Å spise meitemark er ikke farlig i seg selv, du kan kanskje bli dårlig av bakterier fra jorden den har krøpet i. Nå var jo denne varmebehandlet så jeg ville ikke vært bekymret. Jeg ville riktignok sjekket grundig alt barnet serverte for fremtiden 😂😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, sstinemor skrev:

Hvor gammelt er barnet?

Gammel nok til å bake boller uten hjelp, men liten nok til å gjøre noe sånt. Hørtes rart ut.

Men til spørsmålet ditt - ikke farlig med en liten bit meitemark (ihvertfall ikke når den er varmebehandlet)

Mange rampete unger rundt om der ute.

Anonymkode: 0e718...610

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, sstinemor skrev:

Hvor gammelt er barnet?

Han er 10 år, og lærte å bake da han var fem, så det klarer han fint... Har aldri opplevd dette med meitemarken før, da...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva faen?! 

Det forundrer meg ikke om han har lært det av noen kompiser eller noe sånt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva faen?! 

LOL jeg drepte meitemark, biller, maur osv når jeg var liten gutt med forstørrelseglass. Jeg er ikke endt opp som psykopat for det. Det er helt normalt.

Anonymkode: 233f1...d35

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Kan man dø av å spise norsk sneile??!

Anonymkode: b63f7...dc7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan man dø av å spise norsk sneile??!

Anonymkode: b63f7...dc7

Nei tviler på det. Men ville ikke tatt sjansen:

https://www.tv2.no/a/10192907/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, sstinemor skrev:

Hvor gammelt er barnet?

Tja. Jeg malte nakne kakemenn til jul et år i 19 års alderen. La dem i frysen, og det ble ikke merket før det ble servert. Eneste som var litt drit, var at vi dessverre ikke hadde besøk da de kom på bordet. Pappa og søsknene mine syns det var veldig gøy. Spesielt den yngste.

Mamma derimot, ville ikke be på kaker det året. Jaja. Mer til meg. 😈

syns godt man kan ha litt ramp i seg, selv om man blir eldre.

Anonymkode: 3a068...ea8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du vil ta hevn. Kjøp ei kake. Skjær av et stykke, der du bytter ut fyllet til den ungen får. Sjokolade funker bra. Så skjuler du bare et par stykker salami eller nøkkelost i sjokoladekuler i midten av stykket :lur:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sjokoladefyllet skulle det stå. Ikke sjokoladekuler.

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

LOL jeg drepte meitemark, biller, maur osv når jeg var liten gutt med forstørrelseglass. Jeg er ikke endt opp som psykopat for det. Det er helt normalt.

Nei, det er ikke normalt. På ingen måte.  Gjorde noen barn her lignende ting når mine var små, ble det snakket om av de andre barna og at de syntes det var galt. 

• Liker 8
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er 10 år, og lærte å bake da han var fem, så det klarer han fint... Har aldri opplevd dette med meitemarken før, da...

Jeg tror du tuller. Hvis ikke, så er ungen din ufordragelig. 

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...