Pipaluk Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 (endret) Har du hatt en nabo som kan vinne prisen "Norges værste nabo"? En venninne hadde en person i oppgangen som terroriserte hele blokka med bassrytmer 24/7 og fiolinspilling, uten å kunne spille fiolin. Resultatet ble i allefall jævlig Han kom med drapstrusler til de andre i blokka. Det endte med at de måtte gå til rettssak for å få han ut derifra. Han bodde i en kommunal leilighet Nå møter de jevnlig dritt i heisen, det er noen som notorisk gjør fra seg der. Sannsynligvis en dritt av en nabo, da de ikke kommer inn der uten nøkkelkort. Broren min bor i et rekkehusmiljø, hvor det er en nabo som har fått to familier til å flytte allerede i år. Slå den! Det er en hjemvendt sodat fra Afghanistan, Gud vet hva slags traumer han har i bagasjen, men han slenger dritt til utlendinger+ mye faenskap utenom det.. Ber dem pelle seg hjem til der de kommer i fra. En interessant tvist er at han har unge med ei fra Thailand! Sønnen skal f.... ikke på noen "pakkisskole" sier han og har søkt han inn på skole i en annen del av byen. Det blir spennnede hvor lenge de nye naboene holder ut dette. Jeg har stort sett hatt greie naboer, men en nyser noe helt jævlig høyt, så man hører det i alle etasjene. Sykt irriterende men bedre enn mye annet. Endret 26. juni 2020 av Pipaluk 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #2 Skrevet 26. juni 2020 Har en eldre nabo som hugger ned trær uten samtykke. Naboens barn pisser på plenen. Nydelig lukt ved hetebølger☹️ Anonymkode: 81ad2...69a 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #3 Skrevet 26. juni 2020 Later som jeg ikke har naboer. Funker bra. 🙂 Anonymkode: 9f179...266 8
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #4 Skrevet 26. juni 2020 Har bare gode naboer! Anonymkode: bb0e7...902 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #5 Skrevet 26. juni 2020 Naboer som røyker som faen , stinker ut hele uteplassen og leilighet. Ønsker helt oppriktig at de skal få fortest mulig kreft og dø langsomt. Jævla undermennesker. Anonymkode: 0fd70...2eb 4
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #6 Skrevet 26. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Naboer som røyker som faen , stinker ut hele uteplassen og leilighet. Ønsker helt oppriktig at de skal få fortest mulig kreft og dø langsomt. Jævla undermennesker. Anonymkode: 0fd70...2eb Dø langsomt? Er det ikke bedre om de dør rimelig kjapt så du får bukt med dette problemet fortest mulig? Anonymkode: 86c6f...8ff 14
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #7 Skrevet 26. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker said: Dø langsomt? Er det ikke bedre om de dør rimelig kjapt så du får bukt med dette problemet fortest mulig? Anonymkode: 86c6f...8ff Dø langsomt på sjukehuset Anonymkode: 0fd70...2eb 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #8 Skrevet 26. juni 2020 Ja, er lei av naboer i blokka som ikke holder sexlivet for seg selv. Ikke alle tar hensyn til at de bor tett på, dessverre... Anonymkode: da4e3...075 5
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #9 Skrevet 26. juni 2020 Jeg tror jeg var en litt dårlig nabo da jeg bodde i rekkehus, tror naboene hørte litt mye av sexlivet vårt😂 Glemte ofte ett vindu åpent eller lignende. Flaut å ekkelt å tenke på nå. Den dag idag bor vi i ett kjempe koselig nabolag! Anonymkode: c2fa2...38f 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2020 #10 Skrevet 26. juni 2020 Hadde nabo som bodde i blokk og tok i døra mi hver eneste gang han skulle ta heisen eller kom fra heisen. Døra mi var rett ved heisen. Ene gangen kom han inn i stua men forsvant raskt da hunden gikk til han. En annen nabo i tyveårene: Ble meldt til barnevernet som «hevn» fordi jeg snakka med mannen hennes. Ble litt av et styr med møter og hjemmebesøk og det tok langt over ett år før jeg ikke skvatt og ble redd hver gang telefonen ringte. Naboen og mannen sendte meg en lang melding etterpå med at de sa unnskyld og at de hadde visst gått for langt og at de likte meg jo og at jeg bare måtte si ifra om jeg ville låne bilen deres eller noe. 🙄 (den meldingen svarte jeg aldri på. Selv om det gikk bra, ødela de en glede og trygghet som jeg aldri i livet får tilbake igjen) Hadde en annen nabo som skjøt omkring seg med luftgevær og på ølbokser i fylla da de hadde fest hver helg. De gikk også rundt huset mitt og lagde rare lyder til langt på natt. Ofte kom en bil omtrent en gang i timen på nettene som parkerte i fem minutter og dro. Anonymkode: 76cb1...408 7
Djækklåsst Skrevet 27. juni 2020 #11 Skrevet 27. juni 2020 Nei, eldre damer på hver sin side her, gode og rolige naboer 3
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #12 Skrevet 27. juni 2020 Vel... naboene her blir litt anstrengende å forholde seg til utpå ettermiddagen. De er pensjonister, og begynner å drikke rett etter frokost. Anonymkode: f6c37...42d 5
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #13 Skrevet 27. juni 2020 Jeg er den kjipe naboen... Har temperament, dessverre. Anonymkode: 60082...216 1
GammelKaktus Skrevet 27. juni 2020 #14 Skrevet 27. juni 2020 Ingen vanskelige naboer ennå...mange nysgjerrige naboer da, men det er noe annet. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #15 Skrevet 27. juni 2020 Har negere som stinker som bor noen etasjer under. Det stinker opp til min leilighet når jeg har vinduene åpne. Nabo kjerringa har en skrikerunge, og jeg hater barn. Den andre naboen jobber heldigvis natt, og er sjeldent jeg ser han. Ellers hvis folk plager meg, setter jeg på doom, death eller Thrash og folk lukker vinduene. 😂 Anonymkode: cd461...99b 8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2020 #16 Skrevet 27. juni 2020 Vi bor i et leilighetskompleks og har et seriøst mentalt kasus to etasjer over oss. Han er stort sett stille på dagtid, mistenker at han sover da og er våken på natta. På natta sitter han ofte ute og røyker på samme side som vi har vårt soveromsvindu og kjefter på seg selv (eventuelt noen han tror er der) før han raser inn døra og smeller den igjen. Vi har en leilighet mellom oss men vi hører likevel at han tramper innover i leiligheten. Noen ganger er han ekstra forbanna og står å gauler noe ala: FAEN HELVETTES JÆVLA DRITTFIT### og sånt snacks 😄 Det tok noen år før jeg vente meg til han, lå med skyhøy puls og var livredd når det stod på. Nå er det mer et irritasjonsmoment men jeg er påpasselig når det gjelder han og ungene mine. Han har aldri gjort noen noe, men jeg stoler ikke på han så de vet at de skal holde seg unna han. Anonymkode: c4021...85f 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2020 #17 Skrevet 28. juni 2020 Verdens sureste nabo i blokk. Gikk gjennom søpla og ringte på dørene til folk for å spørre om hvem det var som hadde kastet brødskiver i restavfallet😂 Nå bor vi i rekkehus og alle her er kjempesøte Anonymkode: b76d6...8e3 4
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #18 Skrevet 8. juli 2020 Har en eldre nabo som lenge lot sine to aktive hunder gå løse rundt. De tisset ned alt jeg hadde ute, forfulgte meg på trilletur med baby, ble aggressive og glefsa etter beina mine, de prøvde å tisse på baby som lå i vippestol ute. Hver gang jeg var ute med baby så holdt de på slik. Tilslutt fikk jeg nok og ga kraftig beskjed til damen. Fikk i retur at det ikke var hennes hunder som var problemet. De ville heller aldri glefset etter noen så da var det nok jeg som etter de opp. Tiden gikk og det fortsatte, jeg holdt meg mest mulig inne, de flyttet vekk litt og kom tilbake da barnet var rundt 2 år. Nå hadde vi fått oss hund som fløy litt løs. Da fikk jeg brått en sint beskjed om å fjerne drittbikkja mi som aldri lot hennes hunder være i fred. Lot samboer ordne opp i den der. Nå snakker hun ikke med oss mer. Anonymkode: 8d2ab...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2020 #19 Skrevet 8. juli 2020 Naboen min er alkoholiker og det er mye tvilsomme folk som renner ut og inn døra hennes. Disse vennene hennes er titt og stadig på døra vår, for de går feil. Vi bråvåknet en natt av at det hamret på døra. Det var politiet som skulle ha alle ut av bygningen, naboen vår hadde da sovnet mens hun lagde mat og det ulmet i hele oppgangen. Hun har det med å glemme nøkkelen i ytterdøra si når hun låser seg inn, jeg har ringt på og gjort henne oppmerksom på det flere ganger og hun er ikke blid. Vi har også ved noen tilfeller ringt på fordi vi ikke har hverken sett eller hørt henne på flere uker, da også er det bare kjeft å få 🙄. Sorry for at vi bryr oss! Vi flytter mye på grunn av henne, da jeg faktisk er redd for at det med tørrkokingen eller noe annet farlig skal skje igjen. Anonymkode: 86c6f...8ff 2
Gjest Alkoholist Skrevet 8. juli 2020 #20 Skrevet 8. juli 2020 Nei, bor heldigvis i et veldig rolig nabolag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå