Gå til innhold

Topp under kjole

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

På 90-tallet så gikk vi i singlet-kjoler med tighte t-shirts under. Er dette helt på trynet nå, eller funker det? Har flere singletkjoler som sitter bra men armene mine trenger mer trening før de vises frem. 🙄 

Anonymkode: 6c92e...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En ganske vanlig stil fra 1200 tallet til 1600-1700 tallet det. Bortsett fra at de brukte ikke tighte t-skjorter, de brukte gensere vanligvis.

Anonymkode: 74405...c18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

På vinteren så bruker jeg skjorter under kjoler med korte ermer, men er litt usikker på om jeg greier å pull-of t-shirts under singletkjole. 

AnonymBruker
Skrevet

Tja, jeg ville heller satset på å slenge over cardigan/jakke/bolero. Slikt kommer i alle materialer, tykkelser og snitt. Men gjør som du føler!

Anonymkode: 0e613...cf3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, jeg ville heller satset på å slenge over cardigan/jakke/bolero. Slikt kommer i alle materialer, tykkelser og snitt. Men gjør som du føler!

Kan ikke gå rundt i langermet på dagtid nå😅 Men takk for tipset!

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke gå rundt i langermet på dagtid nå😅 Men takk for tipset!

Naturligvis ikke. Det var derfor jeg understreket at slikt kommer i alle mulige utforminger. Trodde ikke jeg måtte spesifisere at dette også gjelder ermelengder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bolero??? Hello kjerring, sier jeg bare. Bolero skulle vært forbudt. 

Anonymkode: c68e9...e4d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

På 90-tallet så gikk vi i singlet-kjoler med tighte t-shirts under. Er dette helt på trynet nå, eller funker det? Har flere singletkjoler som sitter bra men armene mine trenger mer trening før de vises frem. 🙄 

Alt funker, også retro 90-talls 😊

Anonymkode: 161e1...303

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Denne looken er på vei tilbake uansett. Gjør det du føler er rett for deg! 

Anonymkode: e8b58...ede

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet

Singletkjoler er mye finere uten noe under. Armene dine er sikkert ikke så store som du tror. 

Den 90 talls moten med skjorte under er stygg og bør ikke brukes.

AnonymBruker
Skrevet

TRENGER IKKE TOPP UNDER KJOLE

Anonymkode: e1822...91c

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TRENGER IKKE TOPP UNDER KJOLE

Anonymkode: e1822...91c

Måtte du SKRIKE det ut?

Om TS vil ha en topp under kjolen så kan hun selvsagt gjøre det.

Anonymkode: 63272...423

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Før gikk jeg mye i topper med ermer under ermeløse topper. Etterhvert gikk jeg lei av den stilen. Har alltid gitt blaffen i hva som er mote!

Anonymkode: 0f5d1...1bc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, Aniita skrev:

Singletkjoler er mye finere uten noe under. Armene dine er sikkert ikke så store som du tror. 

Den 90 talls moten med skjorte under er stygg og bør ikke brukes.

Har gått ned en del i vekt og grevinneheng er ikke pent. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Sy-instagrammeren Kristin Vaag (@vaag.oslo) gjør det i alle fall hele tiden, og hun er jo veldig kul. 

Anonymkode: a8b17...cff

Gjest Aniita
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har gått ned en del i vekt og grevinneheng er ikke pent. ;)

Svært mange har det, ingen legger merke til det :) Står kjolen i fokus vil folk se deg som fin :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man allerede har gjennomlevd en periode med en mote, bør man holde seg unna den moten neste gang den kommer på moten. Det tar seg rett og slett ikke ut at voksne folk kler seg som tenåringer. Overlat den hjernedøde moten til de unge som mangler erfaringen og økonomien til å kunne sette sammen en spennende garderobe på egenhånd, uten å behøve å bry seg om moteblaff.

Anonymkode: bec65...d9b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kanskje en singlet under en kjole som har for dyp utringing, men tror ikke jeg hadde gått med tskjorte under singletkjole i 2020. 

Anonymkode: eb004...72a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde heller tatt T-skjorte over

Anonymkode: 9238c...275

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man allerede har gjennomlevd en periode med en mote, bør man holde seg unna den moten neste gang den kommer på moten. Det tar seg rett og slett ikke ut at voksne folk kler seg som tenåringer. Overlat den hjernedøde moten til de unge som mangler erfaringen og økonomien til å kunne sette sammen en spennende garderobe på egenhånd, uten å behøve å bry seg om moteblaff.

Anonymkode: bec65...d9b

Det er ikke lenger slik at det er et tydelig skille på hva som er ungdomsklær og voksenklær. Og siden nye trender ser like mye bakover som fremover så opplever jeg med jevne mellomrom at ungdommen kler seg i det jeg ville kalt kjerringklær 😄

Anonymkode: 161e1...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...