amoreena Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Jeeesus, jeg satt og hørte på musikk, i mens jeg satt der så jeg på albumcoveret til Daryl Hall and John Oates. Syntes noe virket kjent med ansiktet til Daryl Hall og så begynte jeg å lure på om ikke han ligner på en norsk skuespiller eller noen på norsk TV? Kommer ikke på navnet hans, men føler at noen ligner på en UNG Daryl Hall i f.eks Nrk eller noen som handler om humor på norsk TV.... vet noen hvem det kan være?
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Ung Sven Nordin? Anonymkode: 15f8c...013 1
amoreena Skrevet 20. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2020 neiii, jeg føler at mannen er litt gammel, og at han vært med i ting som Påskekrim o.l.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Så det er en litt gammel fyr som ligner på en ung Daryl Hall og som har vært med i humorprogram og påskekrim? Hmm, denne var litt vrien 😅 Men det er ikke sikkert han er norsk, bare vært på norsk TV? Anonymkode: 23698...dbf
amoreena Skrevet 21. juni 2020 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2020 Er ganske sikker på at han er norsk !
amoreena Skrevet 24. juni 2020 Forfatter #8 Skrevet 24. juni 2020 jaaaa kan godt være Øystein Bache, bare en yngre Øystein med litt slettere hår takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå