Ronja_røverdatter Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har nylig flyttet til Akershus/Oslo (dvs er litt usikker på hvor vi kommer til å bosette oss når vi kjøper) Har en jobb der det ikke jobber veldig mange på min egen alder..som er 26 år og føler meg nok så ensom for tiden...er liksom ikke så lett å få nye venner. Vet ikke om dette er riktig forum, men jeg husker at jeg for noen år siden leste i Det Nye om noe sånt som "vennegrupper" eller no sånt.. FInnes det noe sånn her? Eller er det noen som kunne tenke seg å "starte det"? Vet om treff, men synes det blir så vanskelig
Gjest Ananas Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Jeg har lenge grua meg til å bryte opp og flytte til det stedet jeg vil få meg jobb etter endt utdanning, nettopp fordi jeg ser for meg at det å etablere nytt nettverk kommer til å ta lang tid. I vår har jeg klart å bruke nettsider (spesielt finnenvenn) til å finne nye venner der jeg bor nå. Planen min er å gjøre det samme dit jeg skulle ende opp, og nå er jeg ikke så redd dette lenger Det er også lurt å bli med i aktiviteter via forskjellige lag eller foreninger. For meg virker det som om når en først tar steget over i voksenlivet (hus og jobb istedet for studentliv) så kan man fort få venner som er i ei anna aldersgruppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå