AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Jeg klarer ikke gå på do i naturen (tisse), og lurer på om noen har prøvd slik? Fungerer det? Hadde vært så praktisk https://www.hektapatur.no/utstyr/personlig/hygiene/ladyp-tissetrakt?att=Um9zYSAoI0ZGNkVBOCk=&gclid=CjwKCAjw57b3BRBlEiwA1ImytgrLeH7ivs56HuvufCTX2qYEba1RFrbKmZu7rsnhu4EGfcFHyh6o4RoC81wQAvD_BwE Anonymkode: 3b922...f43 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Nei, de er ikke testet og ikke vil jeg det heller. Ennokså dum oppfinnelse gjort for spesielle kropper som kan klare å fikse teknikken. Den passer ikke for alle kropper. Anonymkode: 3d7fd...e66
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Ja jeg har en sånn en, kjøpt fra farmasiet.no! Kjempefornøyd. Tar et par ganger før man får teken på teknikken/å bruke den(øvde meg i dusjen), men nå kunne jeg ikke vært foruten! Så mye lettere å gå på do ute/når man er i naturen eller et sted uten do! Slipper å sette seg ned på huk og sprute urin på bena osv... Når jeg bruker den ute så bruker jeg den, deretter tørker jeg av den med våtservietter/eller skyller den i vann og pakker den i en pose. Så vasker jeg og koker den når jeg kommer hjem! Anonymkode: 52da3...5d1 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, de er ikke testet og ikke vil jeg det heller. Ennokså dum oppfinnelse gjort for spesielle kropper som kan klare å fikse teknikken. Den passer ikke for alle kropper. Anonymkode: 3d7fd...e66 Den er jo ikke skapt fordi noen ikke klarer å tisse på huk, men mer fordi damer skal slippe å blottlegge hele rompa mm når man må tisse. Veldig greit om man er på lange turer med andre i åpent landskap, om man er kvinne i militæret mm Anonymkode: 72b36...c21 2
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, de er ikke testet og ikke vil jeg det heller. Ennokså dum oppfinnelse gjort for spesielle kropper som kan klare å fikse teknikken. Den passer ikke for alle kropper. Anonymkode: 3d7fd...e66 Hæ? Hvilken kropp er det som ikke passer til dette produktet? Du vet hvordan det skal brukes eller? Anonymkode: d0cbd...1fc
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg har en sånn en, kjøpt fra farmasiet.no! Kjempefornøyd. Tar et par ganger før man får teken på teknikken/å bruke den(øvde meg i dusjen), men nå kunne jeg ikke vært foruten! Så mye lettere å gå på do ute/når man er i naturen eller et sted uten do! Slipper å sette seg ned på huk og sprute urin på bena osv... Når jeg bruker den ute så bruker jeg den, deretter tørker jeg av den med våtservietter/eller skyller den i vann og pakker den i en pose. Så vasker jeg og koker den når jeg kommer hjem! Anonymkode: 52da3...5d1 Takk for svar! Kan du linke til den du har? Eller er det samme som jeg linka til? Anonymkode: 3b922...f43
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #7 Skrevet 21. juni 2020 Jeg har akkurat den du linket til. Veldig fornøyd! Super praktisk å slippe og blottlegge hele underlivet nær det er kaldt, hvis man er sammen med mange andre osv. Men øv litt i dusjen før du tar den med på tur! Tar noen forsøk å få dreisen på den, blir gjerne litt søl de første gangene 🤷🏽♀️ Anonymkode: 3690f...1a9
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #8 Skrevet 21. juni 2020 Et slikt produkt er smart oppfinnelse for jenter under turer som for eksempel over Grønland når du ikke orker å gå ut av teltet om natta eller under storm og produktet hjelper deg å tisse på flaske uten søl. Men å ha med en slik dings på tur i skogen er fullstendig tullete. Anonymkode: 53597...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå