Gå til innhold

Tissetrakt til kvinne, noen som har prøvd?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei, de er ikke testet og ikke vil jeg det heller. Ennokså dum oppfinnelse gjort for spesielle kropper som kan klare å fikse teknikken. Den passer ikke for alle kropper. 

Anonymkode: 3d7fd...e66

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg har en sånn en, kjøpt fra farmasiet.no! Kjempefornøyd. Tar et par ganger før man får teken på teknikken/å bruke den(øvde meg i dusjen), men nå kunne jeg ikke vært foruten! Så mye lettere å gå på do ute/når man er i naturen eller et sted uten do! Slipper å sette seg ned på huk og sprute urin på bena osv...

Når jeg bruker den ute så bruker jeg den, deretter tørker jeg av den med våtservietter/eller skyller den i vann og pakker den i en pose. Så vasker jeg og koker den når jeg kommer hjem!

Anonymkode: 52da3...5d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, de er ikke testet og ikke vil jeg det heller. Ennokså dum oppfinnelse gjort for spesielle kropper som kan klare å fikse teknikken. Den passer ikke for alle kropper. 

Den er jo ikke skapt fordi noen ikke klarer å tisse på huk, men mer fordi damer skal slippe å blottlegge hele rompa mm når man må tisse. Veldig greit om man er på lange turer med andre i åpent landskap, om man er kvinne i militæret mm

Anonymkode: 72b36...c21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hæ? Hvilken kropp er det som ikke passer til dette produktet? Du vet hvordan det skal brukes eller? 

Anonymkode: d0cbd...1fc

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har en sånn en, kjøpt fra farmasiet.no! Kjempefornøyd. Tar et par ganger før man får teken på teknikken/å bruke den(øvde meg i dusjen), men nå kunne jeg ikke vært foruten! Så mye lettere å gå på do ute/når man er i naturen eller et sted uten do! Slipper å sette seg ned på huk og sprute urin på bena osv...

Når jeg bruker den ute så bruker jeg den, deretter tørker jeg av den med våtservietter/eller skyller den i vann og pakker den i en pose. Så vasker jeg og koker den når jeg kommer hjem!

Anonymkode: 52da3...5d1

Takk for svar! Kan du linke til den du har? Eller er det samme som jeg linka til? 

Anonymkode: 3b922...f43

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat den du linket til. Veldig fornøyd! Super praktisk å slippe og blottlegge hele underlivet nær det er kaldt, hvis man er sammen med mange andre osv. Men øv litt i dusjen før du tar den med på tur! Tar noen forsøk å få dreisen på den, blir gjerne litt søl de første gangene 🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 3690f...1a9

AnonymBruker
Skrevet

Et slikt produkt er smart oppfinnelse for jenter under turer som for eksempel over Grønland når du ikke orker å gå ut av teltet om natta eller under storm og produktet hjelper deg å tisse på flaske uten søl. Men å ha med en slik dings på tur i skogen er fullstendig tullete.

Anonymkode: 53597...432

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...