Gå til innhold

Har jeg korona?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en jobb der jeg omgås masse mennesker.

I går fikk jeg plutselig feber på jobb,tett i nesa, sår i halsen, beina ble helt kraftløse og hodet helt ullent. Krekte meg hjem og tok tempen-40 grader.

Tok febernedsettende og tempen gikk ned til 38,6. Dusja, drakk masse vann og sov 10 t. 

I dag hadde jeg litt feber, tok paracet/Ibux, sov 3-4t våkna og føler meg helt fin, bortsett fra bittelitt sår i halsen. 

I går da jeg var skikkelig dårlig bestilte jeg korona test, som jeg tar på mandag. 

Har noen av dere som har testet positivt hatt sånne symptomer som meg? 

Anonymkode: fc18b...617

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er det kun testen som kan svare på. Det kan like gjerne være et av de andre coronavirusene som ikke er covid-19 f.eks.

Anonymkode: 40c0a...21d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vent litt, jeg skal bare sjekke krystallkula. 

Anonymkode: 20ba4...331

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg sjekket. Du har ikke korona. 

Anonymkode: 20ba4...331

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er godt mulig du har det. Det er jo veldig individuelt hvor hardt den angriper. Du har jo hatt mange av symptomene. God bedring og oppdater her når du får svar😊

Anonymkode: ca07a...f24

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har nå ringt Høie. Han sier du ikke har holdt 1 meter avstand og kunne da bekrefte at du har korona.

Anonymkode: e19bc...1d2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har nå ringt Høie. Han sier du ikke har holdt 1 meter avstand og kunne da bekrefte at du har korona.

Anonymkode: e19bc...1d2

Er ungdomsklubben stengt i kveld?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ungdomsklubben stengt i kveld?

Men kjære vene da. Dumme spørsmål får dumme svar. Hvordan i alle dager skal noen vite over internett at en person som er helt anonym har korona? Det er jo helt umulig!

Anonymkode: e0532...11e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men kjære vene da. Dumme spørsmål får dumme svar. Hvordan i alle dager skal noen vite over internett at en person som er helt anonym har korona? Det er jo helt umulig!

Ja hvorfor gidde å svare i det hele tatt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her

Selvfølgelig mener ikke at dere skal vite om jeg har Corona.

Jeg spurte om noen av dere har hatt sånne rare symptom som egentlig har gått over i løpet av ett døgn. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ts her

Selvfølgelig mener ikke at dere skal vite om jeg har Corona.

Jeg spurte om noen av dere har hatt sånne rare symptom som egentlig har gått over i løpet av ett døgn. 

Om dere hadde sånne rare symptom da dere testet positivt. 

Ts

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det kun testen som kan svare på. Det kan like gjerne være et av de andre coronavirusene som ikke er covid-19 f.eks.

Anonymkode: 40c0a...21d

Er ikke kovid-19 det eneste Corona viruset?  

Ts

Skrevet (endret)

Covid-19 (Coronavirus disease 19) er sykdommen som det nye coronaviruset, SARS-CoV-2, forårsaker. Covid-19 er ikke navnet på selve viruset (selv om det praktisk talt har blitt det fordi mediene har skrevet feil helt siden starten).

Det finnes mange ulike typer coronavirus som sirkulerer blant mennesker, og de fleste gir mild forkjølelse. Men så har vi da SARS, MERS og SARS-CoV-2 som er kjent for å kunne gi alvorlig sykdom.

Endret av ella morax
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en jobb der jeg omgås masse mennesker.

I går fikk jeg plutselig feber på jobb,tett i nesa, sår i halsen, beina ble helt kraftløse og hodet helt ullent. Krekte meg hjem og tok tempen-40 grader.

Tok febernedsettende og tempen gikk ned til 38,6. Dusja, drakk masse vann og sov 10 t. 

I dag hadde jeg litt feber, tok paracet/Ibux, sov 3-4t våkna og føler meg helt fin, bortsett fra bittelitt sår i halsen. 

I går da jeg var skikkelig dårlig bestilte jeg korona test, som jeg tar på mandag. 

Har noen av dere som har testet positivt hatt sånne symptomer som meg? 

Jeg har hatt samme symptomer. Det var heldigvis ikke korona. Gikk over etter 24 timer og jeg fikk negativt prøvesvar.

God bedring!

Anonymkode: c484f...136

• Liker 3
Skrevet (endret)
På 20.6.2020 den 18.50, AnonymBruker skrev:

Ts her

Ja, men det var før korona. Synes du bør teste deg.

Endret av ab8
Skrevet

Jeg lest et intervju med Sondre Lerche der han fortalte at i slutten av januar da han bodde i New York, ble han plutselig veldig syk i ca 24 t med høy feber og masse rare symptom. 

Han dro ikke til lege, fordi han har ikke amerikansk sykeforsikring. 

Han mener selv at det kan ha vært tidlig Corona, fordi han kjenner noen som testet positivt på akkurat de samme symptomene, som heller ikke varte mer enn ett drøyt døgn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppdatering? Har du korona?

Anonymkode: 0d9aa...534

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering? Har du korona?

Anonymkode: 0d9aa...534

Har testet meg, får svar om to dager.