Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, H a n n e skrev:

Nå i den varmen som vi har her på Sunnmøre så går jeg mye i skjørt og kjoler om dagen. Jeg trenger tips til å unngå at låra gnisser mot hverandre. Jeg vet om sykkelshorts,men det syns jeg blir for klamt. 

Deodorant sier mange, men for meg så må jeg ta på jevnlig. 

Anonymkode: f203c...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke klart å finne Lårbånd i noen av klesbutikkene i området her. Har noen fra ledtrend eller hva det heter og de funker greit, men er veldig dårlig kvalitet. 
Kjøpte en slik shorts på KappAhl tror jeg, de funket absolutt ikke. De ruller/sklir opp når jeg går slik at jeg hele tiden på trekke de ned (ser lite lekkert ut 😂) i tillegg var de veldig tykke og varme
kjøpte nylig en sånn shorts på zizzi. Bruker som regel medium i klesstørrelsen der og gikk derfor for small siden det er bedre at de sitter litt stramt. Disse sitter overraskende godt og er veldig tynn og luftig

For meg passer nok Lårbånd best. Må bare finne ut hvor det lønner seg å kjøpe fra på nettet

Har prøvd silk, deo, kokosolje, pulver mm uten at det har hjelper noe. Silk hjalp litt, men ikke på de varmeste dagene hvor jeg blir ekstremt klam og svett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...