Gå til innhold

Hvor mange grader er det inne hos dere nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor varmt er det inne hos dere nå? ☀️

Anonymkode: 36f45...b88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 grader og skikkelig fuktig i hele leiligheten, bortsett fra soverommet som ligger på 20 grader takket være aircondition. Jeg oppholder meg bare på soverommet. 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

18-20 grader et sted. Varmepumpa står på kjøling hele sommeren 😅 gud så deilig! 

Anonymkode: 28db3...a2f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takket være bittelitt regn tidligere i dag er det 26 grader inne. Det er det kjøligste det har vært på flere dager. Pleier å ligge på rundt 29–32 grader kl. 20-21 om kvelden.  

Anonymkode: 71fb8...ce8

AnonymBruker
Skrevet

32 grader. Leiligheten holder irriterende godt på varmen. Trenger aldri skru på radiatoren om vinteren heller.

Anonymkode: dcaf9...939

AnonymBruker
Skrevet

Etter 2 uutholdelige sommere i dette drivhuset av et hjem har vi nå i vår kjøpt oss varmepumpe som kjøler deilig her 😄 Så 21°C i stua konstant 😁

Anonymkode: 8cfb1...0d7

Skrevet

29 grader. Tør ikke å klage siden jeg er glad i sommer, men viften er min bestevenn om dagen. 🙄

AnonymBruker
Skrevet

27 grader på soverommet til 2-åringen under legging i stad. Det var ikke så lett.

Anonymkode: d50b8...af1

Skrevet

Vi har hatt 28 grader inne, men utpå kvelden hender det vi kryper til korset og skrur varmepumpa på kjøling. Funker dessverre ikke i soverommene da....

Det regnet litt ista, temperaturen falt til 22 ute, men luftfuktighet som er helt sinnsyk.... Så lufter ikke nå nei...

Skrevet

26 grader i stua nå. Heldigvis ligger soverommet mitt i skygge mesteparten av dagen, så der er det svalt.

AnonymBruker
Skrevet

22 grader. Satte varmepumpa på "dry" så luften er deilig, ikke den fryktelige grusomme fuktige lufta som er ute. 

Anonymkode: 4f78f...f67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...