Gå til innhold

Jeg har gjort noe fryktelig dumt. Bør jeg fortelle eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For noen dager siden hadde jeg sex med en gutt bestevenninna mi holder på med. 
Vi var på narch og jeg hadde lagt meg. Plutselig kom han inn til meg. Dro ned trusa litt og slikket meg, så kysset han meg. Jeg var ikke edru. Ble helt satt ut. Men revet med. Vi hadde sex. 
Han sier han ikke angrer. At jeg er deilig og at han gjerne skulle vært med meg igjen. Selv om det er galt. Og at det var galt av oss. Han vil ikke fortelle henne.

De har kun truffets et par ganger. Tror ikke det er noe på gang. Mer sex. Venninna mi er egentlig ikke så giret på han. Ikke noe seriøst. Og jeg tviler på at de kommer til å bli sammen. Men uansett har jeg veldig dårlig samvittighet. Det var jo stygt gjort mot henne. Hvordan hadde du som venninne reagere hvis du fikk vite? Jeg hadde aldri lagt an på han. Og burde jo stoppet han. Men var syk kåt og ble smigret at han likte meg. 

Men hva tenker han egentlig med? Liker meg bedre enn henne? Vi hadde ikke sett hverandre før. Kan du som mann plutselig få lyst på en venninne av ei du holder på med? Kun hvis du synes hun er pen? 

Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: aa777...2e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Narch? Narkotika?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fortell det. Det er bedre enn at hun får vite det av han eller av noen andre. 

Du har dårlig samvittighet, han tok initiativet, du var full (ikke at det er noen unnskyldning, men det er en del av forklaringen), og du virker ikke så gira på å ha sex med ham igjen så lenge han er ivolvert med venninna di. "Skylda" ligger på han. Hun kommer til å forstå, og om hun ikke gjør det så var hun kanskje ikke en veldig god venninne i utgangspunktet.

Anonymkode: 5cc0f...b29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Fjugur skrev:

Narch? Narkotika?

Du skjønte ikke at TS mente nach som i nachspiel, eller er det språkpolitiet som er ute 🤔

Anonymkode: a619c...740

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du orgasme? Kan du fortelle mer om slikkingen?

Anonymkode: 88756...7a6

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noen dager siden hadde jeg sex med en gutt bestevenninna mi holder på med. 
Vi var på narch og jeg hadde lagt meg. Plutselig kom han inn til meg. Dro ned trusa litt og slikket meg, så kysset han meg. Jeg var ikke edru. Ble helt satt ut. Men revet med. Vi hadde sex. 
Han sier han ikke angrer. At jeg er deilig og at han gjerne skulle vært med meg igjen. Selv om det er galt. Og at det var galt av oss. Han vil ikke fortelle henne.

De har kun truffets et par ganger. Tror ikke det er noe på gang. Mer sex. Venninna mi er egentlig ikke så giret på han. Ikke noe seriøst. Og jeg tviler på at de kommer til å bli sammen. Men uansett har jeg veldig dårlig samvittighet. Det var jo stygt gjort mot henne. Hvordan hadde du som venninne reagere hvis du fikk vite? Jeg hadde aldri lagt an på han. Og burde jo stoppet han. Men var syk kåt og ble smigret at han likte meg. 

Men hva tenker han egentlig med? Liker meg bedre enn henne? Vi hadde ikke sett hverandre før. Kan du som mann plutselig få lyst på en venninne av ei du holder på med? Kun hvis du synes hun er pen? 

Hva ville dere gjort? 

Vil først og fremst si at jeg er poly, men hvorfor ikke bare fortelle henne det. Jeg har alltid villet dele med bestevenninna mi. Vi har alltid ligget med hverandres menn. Sex og forhold er to forskjellige ting i mitt hode

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sakt noe. Han er ikke nope bra fyr og du burde sikkert ikke møte han mer heller om intensjonen hans er å holde på med dere begge to. Hvorfor skal du godta det? 

Anonymkode: ac9a0...e8b

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er best å ikke si noe til henne. Jeg hadde aldri klart å gjøre dette hvis hun hadde følelser for han. Noe jeg vet hun ikke har. 
Problemet er bare at han er veldig på. Sier han angrer ikke på at vi hadde sex, og kunne gjerne hatt sex med meg igjen. 
Håper ikke det blir noe seriøst mellom de. Samtidig ønsker han å treffe henne igjen. Selv om han vet hun ikke er så intressert i noe mer. 
Hva tenker han med? Kun pikken? 

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja.

Anonymkode: ac9a0...e8b

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jupp, han er en player som puler de han kan og som er billig nok til å bli pult av han.

Dessverre kan han godt slenge til venninnen din at dere pulte mens de holdt på, så jeg ville sagt det selv så slipper hun å få det fra han for da vil det bli mye mer drama.

Anonymkode: bbafc...593

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...