AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Ser at nesten alle rundt denne alderen har store fake vipper, ser ut som dere skal på dragshow. Ser utrolig jalla ut, hva får dere til å gjøre dette? Bruke tid å penger på noe som ikke ser bra ut. Er det kun pga venniner rundt dere gjør det? Man følger flokken? Eller sett det på instagram? Lurer fælt på dette 🙂 Andelepper er jo en annen sak... Anonymkode: 35947...306 40
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Hver generasjon har sin tragiske greie, dette er tydelig vis deres😂 Anonymkode: 1491f...d9f 26
Frøyamor Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Ikke bare ungdommene, i min veninnegjeng der alle har bikka 30 er jeg og ei til de eneste uten overdrevne falske vipper. Vi SER jo de er falske, trodde poenget var at de skulle se naturlige ut.. 28
anonymLala Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Elsker falske vipper! Kan godt se fake ut, jo lengre jo bedre. Nå er det jo sånn at "alle" utenom oss som bruker det synes det er stygt, så når de fleste som bruker dette liker det er det vel det som betyr noe, eller? 5
Radon Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Synes det er fint, bryr meg ikke hva andre synes. Gremmes kanskje over det når jeg ser tilbake om 10 år, men jeg bruker i det minste ikke tid på å irritere meg over andres stil. 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, anonymLala skrev: Elsker falske vipper! Kan godt se fake ut, jo lengre jo bedre. Nå er det jo sånn at "alle" utenom oss som bruker det synes det er stygt, så når de fleste som bruker dette liker det er det vel det som betyr noe, eller? 59 minutter siden, Radon skrev: Synes det er fint, bryr meg ikke hva andre synes. Gremmes kanskje over det når jeg ser tilbake om 10 år, men jeg bruker i det minste ikke tid på å irritere meg over andres stil. Kan dere beskrive hva dere synest er fint med det? Må jo være en grunn til at dere bruker det. Anonymkode: 35947...306 14
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 Det er kjempestygt Anonymkode: b7590...f67 17
Kenelz Skrevet 20. juni 2020 #8 Skrevet 20. juni 2020 Synes det ser fint ut, derfor. (ikke bilde av meg) 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 Er jo dødsfint! Alle liker forskjellige ting! Bedre enn å være overvektig med koneklipp for å si det sånn... Anonymkode: 7d168...9cf 11
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 Populært innlegg #10 Skrevet 20. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er jo dødsfint! Alle liker forskjellige ting! Bedre enn å være overvektig med koneklipp for å si det sånn... Anonymkode: 7d168...9cf Hva har stygge løsvipper med hår og overvekt å gjøre? Må du rakke ned på andre for å rettferdiggjøre de stygge løsvippene? Anonymkode: 733a8...727 63
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #11 Skrevet 20. juni 2020 Jeg synes løsvipper/extentions kan være pent hvis det ikke er overdrevet. Spesielt når man skal på byn. Disse brunsneglene av noen øyenbryn derimot...😂🐌 Anonymkode: 43c6d...e3c 10
Kenelz Skrevet 20. juni 2020 #12 Skrevet 20. juni 2020 50 minutter siden, AnonymBruker said: Kan dere beskrive hva dere synest er fint med det? Må jo være en grunn til at dere bruker det. Anonymkode: 35947...306 - ser mindre trøtt ut - ødelegger ikke vippene på lik linje som mascara - enkel å ta på - om det er extensions så bruker man mindre tid foran speilet - bruker som regel mindre sminke (hudsminke for eks) 4
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #13 Skrevet 20. juni 2020 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva har stygge løsvipper med hår og overvekt å gjøre? Må du rakke ned på andre for å rettferdiggjøre de stygge løsvippene? Anonymkode: 733a8...727 Er du som rakker ned på andres preferanser, og bruker stygge ord - som sier mye om deg.. Jeg sa enkelt og greit at jeg syntes det er bedre enn andre ting mange går med - i min mening. Stor forskjell på hvordan vi ordlegger oss, som sier sitt... Hvorfor har du behov for å rakke ned og skrive slemme ting om andres utseende? Anonymkode: 7d168...9cf 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #14 Skrevet 20. juni 2020 51 minutter siden, Kenelz skrev: Synes det ser fint ut, derfor. (ikke bilde av meg) Det er jo fint på et nærbilde som dette, men når man ser hele ansiktet eller fra siden så ser det så voldsomt ut. Man ser jo at de har limt på kunstig hår eller minkpels på øyevippene, fordi man antageligvis ikke har fine vipper selv. Prøvde å finne et bilde av falske vipper som var fint, men klarte ikke finne det. Synes i hvert fall punktvipper i naturlig lengde og farge kan være fint. Anonymkode: e0429...c48 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #15 Skrevet 20. juni 2020 Hei dere hårspray klanen, hvorfor sprayer dere håret fullt for høyest mulig hår? Anonymkode: 77e17...c74 6
Radon Skrevet 20. juni 2020 #16 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan dere beskrive hva dere synest er fint med det? Må jo være en grunn til at dere bruker det. Anonymkode: 35947...306 Subjektiv mening. Noen liker blå, noen liker rød. 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #17 Skrevet 20. juni 2020 Om ti år har de bilder i denne kategorien her å se tilbake på. Hehe. (Bilde fra Google). Anonymkode: e0429...c48 26
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #18 Skrevet 20. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo fint på et nærbilde som dette, men når man ser hele ansiktet eller fra siden så ser det så voldsomt ut. Man ser jo at de har limt på kunstig hår eller minkpels på øyevippene, fordi man antageligvis ikke har fine vipper selv. Prøvde å finne et bilde av falske vipper som var fint, men klarte ikke finne det. Synes i hvert fall punktvipper i naturlig lengde og farge kan være fint. Anonymkode: e0429...c48 Din mening. Noen syntes det er superfint. Er nok ikke meningen at det skal se helt naturlig ut heller. Naturlig er ikke synonymt med pent. Kona har lange mørke vipper aturlig, men bruker vippeextensions, og det er nydelig. Hun er like vakker uten såklart, men det gir et veldig sensuelt og feminint blikk, og øynene ser større ut Anonymkode: 7d168...9cf 6
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #19 Skrevet 20. juni 2020 1 time siden, Kenelz skrev: Synes det ser fint ut, derfor. (ikke bilde av meg) Dette ser kjempefint ut, men legger merke til at mange ikke limer dem etter øyefasongen innerst, men at de bare går «rett bortover» fra midten av øyet og mot nesa, om dere skjønner. Da er det ikke fint. Anonymkode: d21b2...ee3 8
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #20 Skrevet 20. juni 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du som rakker ned på andres preferanser, og bruker stygge ord - som sier mye om deg.. Jeg sa enkelt og greit at jeg syntes det er bedre enn andre ting mange går med - i min mening. Stor forskjell på hvordan vi ordlegger oss, som sier sitt... Hvorfor har du behov for å rakke ned og skrive slemme ting om andres utseende? Anonymkode: 7d168...9cf Løsvipper er noe falskt man tar på, men overvekt er noe man har. Å drive fatshaming for å forklare at noe som er så uekte og falskt er bedre enn noe annet er bare umodent og ignorant. Gå i deg selv først, før du anklager andre. Løsvipper er preferanser? Festlig. Anonymkode: 733a8...727 31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå