Gå til innhold

Øyevippe-klanen, dere på ca 18år+. Hvorfor limer dere på fake vipper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser at nesten alle rundt denne alderen har store fake vipper, ser ut som dere skal på dragshow. Ser utrolig jalla ut, hva får dere til å gjøre dette? Bruke tid å penger på noe som ikke ser bra ut.

Er det kun pga venniner rundt dere gjør det? Man følger flokken?

Eller sett det på instagram?

Lurer fælt på dette 🙂 Andelepper er jo en annen sak...

Anonymkode: 35947...306

• Liker 40
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hver generasjon har sin tragiske greie, dette er tydelig vis deres😂

Anonymkode: 1491f...d9f

• Liker 26
Skrevet

Ikke bare ungdommene, i min veninnegjeng der alle har bikka 30 er jeg og ei til de eneste uten overdrevne falske vipper. Vi SER jo de er falske, trodde poenget var at de skulle se naturlige ut.. 

• Liker 28
Skrevet

Elsker falske vipper! Kan godt se fake ut, jo lengre jo bedre. Nå er det jo sånn at "alle" utenom oss som bruker det synes det er stygt, så når de fleste som bruker dette liker det er det vel det som betyr noe, eller?

• Liker 5
Skrevet

Synes det er fint, bryr meg ikke hva andre synes. Gremmes kanskje over det når jeg ser tilbake om 10 år, men jeg bruker i det minste ikke tid på å irritere meg over andres stil.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, anonymLala skrev:

Elsker falske vipper! Kan godt se fake ut, jo lengre jo bedre. Nå er det jo sånn at "alle" utenom oss som bruker det synes det er stygt, så når de fleste som bruker dette liker det er det vel det som betyr noe, eller?

59 minutter siden, Radon skrev:

Synes det er fint, bryr meg ikke hva andre synes. Gremmes kanskje over det når jeg ser tilbake om 10 år, men jeg bruker i det minste ikke tid på å irritere meg over andres stil.

Kan dere beskrive hva dere synest er fint med det?

Må jo være en grunn til at dere bruker det.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Det er kjempestygt

Anonymkode: b7590...f67

• Liker 17
Skrevet

Synes det ser fint ut, derfor. (ikke bilde av meg) 

B5A2FBF6-5662-4630-AD23-E1147D0688DC.jpeg

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Er jo dødsfint!

Alle liker forskjellige ting! Bedre enn å være overvektig med koneklipp for å si det sånn...

Anonymkode: 7d168...9cf

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes løsvipper/extentions kan være pent hvis det ikke er overdrevet. Spesielt når man skal på byn. Disse brunsneglene av noen øyenbryn derimot...😂🐌

Anonymkode: 43c6d...e3c

• Liker 10
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

- ser mindre trøtt ut

- ødelegger ikke vippene på lik linje som mascara

- enkel å ta på

- om det er extensions så bruker man mindre tid foran speilet

- bruker som regel mindre sminke (hudsminke for eks)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har stygge løsvipper med hår og overvekt å gjøre? Må du rakke ned på andre for å rettferdiggjøre de stygge løsvippene? 

Anonymkode: 733a8...727

Er du som rakker ned på andres preferanser, og bruker stygge ord - som sier mye om deg.. Jeg sa enkelt og greit at jeg syntes det er bedre enn andre ting mange går med - i min mening. Stor forskjell på hvordan vi ordlegger oss, som sier sitt... Hvorfor har du behov for å rakke ned og skrive slemme ting om andres utseende?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, Kenelz skrev:

Det er jo fint på et nærbilde som dette, men når man ser hele ansiktet eller fra siden så ser det så voldsomt ut. Man ser jo at de har limt på kunstig hår eller minkpels på øyevippene, fordi man antageligvis ikke har fine vipper selv. Prøvde å finne et bilde av falske vipper som var fint, men klarte ikke finne det. Synes i hvert fall punktvipper i naturlig lengde og farge kan være fint. 

Anonymkode: e0429...c48

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hei dere hårspray klanen, hvorfor sprayer dere håret fullt for høyest mulig hår? 1989582b30093a913130a912dbd9bee6.jpg.523796228d9acee73fd735ba46f7549c.jpg

Anonymkode: 77e17...c74

• Liker 6
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Subjektiv mening. Noen liker blå, noen liker rød. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

31B9B18B-4467-48FE-8F00-F4551D2DA08A.jpeg.0a7d0223a908a0b8caf9a79cc44a134d.jpeg

Om ti år har de bilder i denne kategorien her å se tilbake på. Hehe. (Bilde fra Google). 

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo fint på et nærbilde som dette, men når man ser hele ansiktet eller fra siden så ser det så voldsomt ut. Man ser jo at de har limt på kunstig hår eller minkpels på øyevippene, fordi man antageligvis ikke har fine vipper selv. Prøvde å finne et bilde av falske vipper som var fint, men klarte ikke finne det. Synes i hvert fall punktvipper i naturlig lengde og farge kan være fint. 

Din mening. Noen syntes det er superfint. Er nok ikke meningen at det skal se helt naturlig ut heller. Naturlig er ikke synonymt med pent. Kona har lange mørke vipper aturlig, men bruker vippeextensions, og det er nydelig. Hun er like vakker uten såklart, men det gir et veldig sensuelt og feminint blikk, og øynene ser større ut

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Kenelz skrev:

Dette ser kjempefint ut, men legger merke til at mange ikke limer dem etter øyefasongen innerst, men at de bare går «rett bortover» fra midten av øyet og mot nesa, om dere skjønner. Da er det ikke fint.

Anonymkode: d21b2...ee3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du som rakker ned på andres preferanser, og bruker stygge ord - som sier mye om deg.. Jeg sa enkelt og greit at jeg syntes det er bedre enn andre ting mange går med - i min mening. Stor forskjell på hvordan vi ordlegger oss, som sier sitt... Hvorfor har du behov for å rakke ned og skrive slemme ting om andres utseende?

Løsvipper er noe falskt man tar på,

men overvekt er noe man har. Å drive fatshaming for å forklare at noe som er så uekte og falskt er bedre enn noe annet er bare umodent og ignorant. Gå i deg selv først, før du anklager andre. Løsvipper  er preferanser? Festlig.

Anonymkode: 733a8...727

• Liker 31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...