Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

trenger tips til noen komfortable gravidbukser. Orker ikke ha noe stramt rundt magen, ønsker meg bukser jeg kan gå med på jobb men også ligge på sofaen hjemme og sløve. 

Helst noen som sitter løst rundt livet og kan justeres, som jeg slipper å ha over navlen, om det virker forståelig? 

Hater å shoppe og gå rundt i butikker så jeg håper noen har noen fornuftige tips til merker/butikker jeg kan finne noe fint i😃

Anonymkode: b9003...70b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tips på konkrete bukser, men jeans i mer jegging-stoff er gull. Ser ut som jeans og føles som stoffbukse. Jeg har aldri sett noen du ikke må ha over navelen, for gravid-bukser har jo slikt strechy, tynt stoff som går oppover magen, og som du skjuler under overdeler. Selve jeansen er vel sjeldent høy i livet. 

Anonymkode: 34441...73c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg googlet nå. Tenkte på noe lignende som denne: https://www.bonprix.no/produkt/mammajeans-superstretchy-sort-921675/?size=231345007&promo=Mammajeans&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm&aktion=Shopping_NO_Topseller_CSS&version=&matchkey=73678820142_92167595%2338&gclid=CjwKCAjw57b3BRBlEiwA1ImytkoXPHP7Ievy6kJzpy3ltd5QYuW0YedVl6IPGYZllNTesDTykPBksxoCSAYQAvD_BwE

Jeg brukte gravid-jeans i jegging-stoff selv, og var veldig fornøyd. Den modellen jeg brukte finner jeg ikke igjen i noe nettbutikk. 

Anonymkode: 34441...73c

AnonymBruker
Skrevet

Gravid tights fra h&m😅. De er helt herlige😍

Anonymkode: b9c16...810

AnonymBruker
Skrevet

H&M har fint utvalg og bra app

Anonymkode: a18c9...408

AnonymBruker
Skrevet

Elsker mama tights. Bruker en lang collage-genser og freshe sneakers til. I min jobb må jeg ikke være formell, så dette funker for meg. 

Anonymkode: 277a0...a65

AnonymBruker
Skrevet

HM sine fungerte ikke for meg, var mer fornøyd med River Island sine (zalando) :)

Anonymkode: ba813...4d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...