AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Jeg ventet mensen for en stund tilbake. For en dag siden fikk jeg en liten blødning med brun utflod og litt ferskt blod på papirer, men det stoppet der og har ikke kommet noe siden. Har mye mensensmerter, men ingen tegn til mensen. Begynnende sppntanabort/normalt eventuelt? Anonymkode: 3bd26...c73
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Om du skulle være gravid så er småblødninger normalt og ikke nødvendigvis et tegn på spontanabort med mindre det tar seg opp med smerter og kraftigere blødning. Men om du ikke er gravid og syklusen din bare klusser litt ville det heller ikke vært uvanlig med spotting/mellomblødninger... Så den eneste måten å finne ut av det er å ta en test 🤷♀️ Anonymkode: 47708...189
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ventet mensen for en stund tilbake. For en dag siden fikk jeg en liten blødning med brun utflod og litt ferskt blod på papirer, men det stoppet der og har ikke kommet noe siden. Har mye mensensmerter, men ingen tegn til mensen. Begynnende sppntanabort/normalt eventuelt? Anonymkode: 3bd26...c73 Da jeg mistet før jeg skjønte at jeg var gravid, så kom det rent blod. Lyst blod, noen drypp i innlegget i 3 dager før jeg virkelig mistet. Da ble det mørkere, klomper og veldig vondt. Anonymkode: 8ef86...2bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå