Gå til innhold

Beste lårbånd? (Mot lår som gnisser)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er normalvektig bare så det er sagt, så dette er ikke en diskusjon om vekt. 

Noen som har prøvd flere typer lårbånd og som kan anbefale meg noen? Ser at noen av typene bare ruller ned i følge anmeldelser. Det vil jeg ikke bruke penger på. Noen som har funnet noen de synes fungerer bedre enn talkum o.l.? Talkum vil vel ikke fungere i lengden med mindre man har den i veska og pudrer konstant?

Anonymkode: dd7fd...6a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forsøkte deostick mellom beina, men det varte ikke lenger enn ca 30 min... Muligens et bedre alternativ enn talkum, men må påføres ofte😅 

AnonymBruker
Skrevet

SparKjøp sine er helt fantastiske! De holder seg oppe hele dagen og er slitesterke. Jeg vasker de for hånd og de tørker kjempefort så jeg trenger ikke mer en 2 par. 

Anonymkode: e2c11...c99

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Skogkløver skrev:

Jeg forsøkte deostick mellom beina, men det varte ikke lenger enn ca 30 min... Muligens et bedre alternativ enn talkum, men må påføres ofte😅 

Hehe, får prøve antiperspirant ja. Men kanskje litt rart med deodorantlukt mellom beina.. Jeg har kjæreste hehe

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

SparKjøp sine er helt fantastiske! De holder seg oppe hele dagen og er slitesterke. Jeg vasker de for hånd og de tørker kjempefort så jeg trenger ikke mer en 2 par. 

Tusen takk for tips! Er det mulig å bestille på nett? Bor i Oslo..

Skrevet

De fra Sockdreams holder seg fint på plass (fra ei med tjukkere lår), men de er litt dyre. 

Kanskje jeg skal prøve de fra Sparkjøp. :)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, får prøve antiperspirant ja. Men kanskje litt rart med deodorantlukt mellom beina.. Jeg har kjæreste hehe

Jeg måtte sjekke! Kan bestilles på nett, tror jeg skal gjøre det samme 😂

https://www.sparkjop.no/product/818191_Hud_53-57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan bestille de her 👍🏻

Jeg har store lår som sliter hull på alt av tightser og bukser, men disse har holdt nå i flere mnd. Til den prisen forventet jeg ikke mye, men ble positivt overrasket! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går størrelsene på cm rundt lår? 

Anonymkode: 0060e...cfd

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bestille de her 👍🏻

Jeg har store lår som sliter hull på alt av tightser og bukser, men disse har holdt nå i flere mnd. Til den prisen forventet jeg ikke mye, men ble positivt overrasket! 

Tusen takk! 

Jeg er ca 64-65 cm rundt lårene ved "kyllingfileten" på innsiden, der lårene er tykkest, når jeg ikke strammer inn (er jo mulig å stramme inn ganske mye akkurat der, men blir kanskje pølseskinn, vet ikke hvordan lårbåndene funker). Anbefaler du å velge str 63-67 eller vente til størrelsen mindre kommer på lager igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

Mine lår måler 80 cm, jeg bruker nest største størrelse. De er ikke så stramme at de lager valker og stramme nok til at de sitter. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mine lår måler 80 cm, jeg bruker nest største størrelse. De er ikke så stramme at de lager valker og stramme nok til at de sitter. 

Så du anbefaler igrunn å vente til str 58-62 kommer inn igjen, ved lår som måler 64-65 cm?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...