Gå til innhold

Hvor mye har kropp å si for seg ang sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du kåt gjøre det ingenting om dama/mannen ikke er super fit? 

Tenker du det kan være greit nok for et ligg eller er du kresen?

Spør pga jeg selv ikke er slank/tynn. Har noen kg for mye. 

Anonymkode: b43e8...d0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig kresen! Kropp har veldig lite å si. Personlighet derimot, har veldig veldig mye, nesten alt, å si. Om jeg ikke tenner på damas personlighet spiller det virkelig ingen rolle hvordan kroppen hennes ser ut, da er det lite interessant for meg å ha sex med henne. 

I åpningsinnlegget virker det på meg som om premisset er at folk som ikke er tynne eller slanke er mindre attraktive som sexpartnere. For noen er det sånn, men for veldig mange er det ikke det. De fleste som har vært "ute en vinternatt før" veit også at kroppsfasong ikke har noe som helst å si for om det blir bra sex. For min egen del har den dårligste sexen jeg har hatt vært med ei slank og veltrent dame, mens den beste sexen har vært med ei som "har noen kilo for mye" (setter anførselstegn fordi jeg virkelig ikke kan fordra uttrykket). Førstnevnte oppførte seg veldig usikkert og virket veldig opptatt av hvordan hun tok seg ut til en hver tid, og var i tillegg hverken særlig oppfinnsom eller særlig god på det lille hun foretok seg - men var for så vidt ei kjempejente utenfor senga. Sistnevnte slapp seg løs, prøvde og turte og det virket som om hun hadde det gøy. Førstnevnte hadde jeg sex med tre-fire ganger, mens sistnevnte var jeg sammen med i fem års tid. 

Store folk, uansett kjønn, må slutte å tro at de ikke har noe å komme med og at de ikke er attraktive. Noen synes ikke det, men det gjelder for alle kroppsfasonger. Det finnes ikke en kroppstype som er tiltrekkende for alle. Det er trist å se flotte folk gjemme seg bort fordi de har latt omverdenen overbevise dem om at de ikke kan være flotte og sexy. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Kropp betyr ingenting for meg, jeg er demisexuell. Så båndet oss mellom er viktig for oss. 

Anonymkode: da6f9...681

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kropp har absolutt alt å si. Jeg orker ikke feite menn med små snopper, og som i tillegg stinker. Uansett hvor tiltalende personlighet de har. 

Anonymkode: ffa1a...d64

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kropp har absolutt alt å si. Jeg orker ikke feite menn med små snopper, og som i tillegg stinker. Uansett hvor tiltalende personlighet de har. 

😄😅det var da veldig spesifikt 🤣

Anonymkode: 1599f...fd1

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En del. Ikke alt. Personlighet og sjarme teller også. 

Anonymkode: 1599f...fd1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bra vi er forskjellige.  Jeg ELSKER feite menn med små "snopper." Orker ikke ha sex med sixpack-hunks. Selv er jeg slank og fit.

Anonymkode: 5e720...1ae

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hører gjerne flere! 

AnonymBruker
Skrevet

Kropp har mye å si. Hadde aldri klart å ha sex med en med valker eller mykt fett som dingler. Heller ikke en tynn og svakelig mann. Er veltrent selv og vil ha en sterk og trent mann. Kropp/utseende alene kan være nok for et ONS (vel, back in the day da jeg var singel), men for et forhold må det selvsagt mere til. I et forhold kan også personlighet veie litt opp for utseende - når en person er skikkelig kul og fin, så blir de etterhvert finere å se på også. Innen rimelighetens grenser. 

Anonymkode: 3166c...46a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Doolittle skrev:

Jeg er veldig kresen! Kropp har veldig lite å si. Personlighet derimot, har veldig veldig mye, nesten alt, å si. Om jeg ikke tenner på damas personlighet spiller det virkelig ingen rolle hvordan kroppen hennes ser ut, da er det lite interessant for meg å ha sex med henne. 

I åpningsinnlegget virker det på meg som om premisset er at folk som ikke er tynne eller slanke er mindre attraktive som sexpartnere. For noen er det sånn, men for veldig mange er det ikke det. De fleste som har vært "ute en vinternatt før" veit også at kroppsfasong ikke har noe som helst å si for om det blir bra sex. For min egen del har den dårligste sexen jeg har hatt vært med ei slank og veltrent dame, mens den beste sexen har vært med ei som "har noen kilo for mye" (setter anførselstegn fordi jeg virkelig ikke kan fordra uttrykket). Førstnevnte oppførte seg veldig usikkert og virket veldig opptatt av hvordan hun tok seg ut til en hver tid, og var i tillegg hverken særlig oppfinnsom eller særlig god på det lille hun foretok seg - men var for så vidt ei kjempejente utenfor senga. Sistnevnte slapp seg løs, prøvde og turte og det virket som om hun hadde det gøy. Førstnevnte hadde jeg sex med tre-fire ganger, mens sistnevnte var jeg sammen med i fem års tid. 

Store folk, uansett kjønn, må slutte å tro at de ikke har noe å komme med og at de ikke er attraktive. Noen synes ikke det, men det gjelder for alle kroppsfasonger. Det finnes ikke en kroppstype som er tiltrekkende for alle. Det er trist å se flotte folk gjemme seg bort fordi de har latt omverdenen overbevise dem om at de ikke kan være flotte og sexy. 

Du skriver som en kvinne, men det står at du er mann???? I'm confused.... 

Jeg er selv feit og det er vemmelig. Jeg tør ikke ha sex og jeg tør ikke kle meg lettkledd i sommervarmen. Vi har kroppsaktivister og fettaktivister og alt faen som står å jubler og sier at feite er så vakre, men jeg har aldri syntes at det å være feit er attraktivt. Og jeg selv er intet unntak, jeg var pen når jeg var slank men nå er jeg bare helt forferdelig stygg... 

Anonymkode: 47222...26c

AnonymBruker
Skrevet

Heldigvis lite. Vi er godt voksne begge to og skulle vi ha hengt oss opp i partnerens skavanker hadde det ikke blitt noe på oss.

Dette minner meg om noe Salma Hayek sa ifbm filmen Frida. Hun hadde fått tilbakemeldinger på at sexscenene var så uvanlige/ revolusjonære. Hun svarte at det var så enkelt som at filmen viste en feit mann og en hårete dame som hadde sex. Hun sa også at det bare er i Hollywood at kun tynne, pene mennesker har sex.

Anonymkode: 1abaa...212

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tjukk (125 kg) og jeg merker at menn liker det de har fått av meg, mange som kommer tilbake for mer.

Jeg er ikke fornøyd med sånn som jeg ser ut pr nå, men jeg gir litt f og er kåt og vil ha en mann i senga så sørger jeg for å få det. Flørter med ganske mye humor og ler og viser sjarmen jeg vet jeg har, til tross for min store kropp.

Men jeg merker at de evt trekker seg unna når man begynner å snakke om forhold. For min del så har mine kjærester eller langvarige dates vært større enn normale mannfolk (men han ene var fit, men veldig bøs🤤) og de gir også de beste typen sex. For de vet hva det vil si å ikke bare få seg et kvinnfolk.

Så jeg tror man veier litt opp for vekta i både personlighet og alt det man gjør for at en partner skal ha det godt (har ALLTID fått ekstremt skryt av BJ jeg har gitt og at jeg varierer i senga pluss at jeg aldri ligger som en potetsekk) . Mye av det har også en del og si for alle, både menn og kvinner. 

Jeg vet jeg ikke er representativ for hele Norge i det hele tatt. Men menn liker at ei dame kan ha god sex til tross for å være stor. Det er bare mange som ikke tør/gidder å prøve (har såklart også med tenning å gjøre) 

Anonymkode: e5e11...054

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du kåt gjøre det ingenting om dama/mannen ikke er super fit? 

Tenker du det kan være greit nok for et ligg eller er du kresen?

Spør pga jeg selv ikke er slank/tynn. Har noen kg for mye. 

For meg er det viktig at jeg selv har en fin kropp. At jeg er slank og stram slike at den jeg ligger med får en god opplevelse. 
Selv synes jeg menn med pappakropp og hår på brystet er mye deiligere enn hårløse muskelmenn. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver som en kvinne, men det står at du er mann???? I'm confused.... 

Anonymkode: 47222...26c

Haha, ingen grunn til forvirring. Jeg bare valgte å skrive med fingrene istedenfor pikken. Mulig det var det som gjorde det så uvant.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, 3lis3 skrev:

For meg er det viktig at jeg selv har en fin kropp. At jeg er slank og stram slike at den jeg ligger med får en god opplevelse
Selv synes jeg menn med pappakropp og hår på brystet er mye deiligere enn hårløse muskelmenn. 

Tristeste jeg har lest på ei stund. 

Anonymkode: 5fe7d...eb0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Litt for mye kropp gjør ingenting. Er man smellfeit er det vanskelig å ikke la seg påvirke negativt. Men har aldri prøvd da, mulig rette mannen hadde fungert da og😇

Anonymkode: 78054...aa7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har litt å si om det er en one-night stand, men jeg klarer ikke ha det personlig. Jeg har mine egne preferanser, som at jeg foretrekker men med litt muskler men ikke fit/boler type og helst ikke ekstremt hårete. Foretrekker også kvinner som har litt former, men igjen, det er ikke sånn at jeg ikke har blitt kåt på kvinner som er tynne/slanke. Det er som sagt bare preferanse, jeg ser det og an med kjemi og personlighet. 

Anonymkode: 32fa4...3c3

Skrevet

Selv tenner jeg på kropp. Den trenger ikke være superfit, men ha noen av de preferansene jeg liker. Det er sammensetningen som gjør det samt at hun også kan være med på ting jeg liker. 

Nå har jeg blitt kjent med ei som faktisk er superfit. Kjenner jeg blir varm i hjertet mitt bare ved tanken. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tristeste jeg har lest på ei stund. 

Anonymkode: 5fe7d...eb0

Er det trist at jeg synes pappakropp er fint? Synes ikke du skal drive å legge kroppspress på gutta. 

Skrevet
7 minutter siden, 3lis3 skrev:

Er det trist at jeg synes pappakropp er fint? Synes ikke du skal drive å legge kroppspress på gutta. 

Det vedkommende synes var trist var nok helst det som ble uthevet i sitatet. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...