AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Jeg har kort bob og er sykt fornøyd med det. Skulle innom en frisør og stusse håret, men frisøren klipte boben helt opp til hake/kjevepartiet noe som er en uheldig lengde til mitt litt runde ansikt. Jeg føler meg så stygg og klarer ikke ha håret nede nå. Noen som vet hvor lang tid det vil ta før det vokser ut til under haken? 😭 Anonymkode: b3eb2...a90
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Vokser ut igjen, så slapp helt av. Du må uansett fortelle hvordan du skal ha ting hos frisøren, følge med når de klipper. Så tenk litt på hvor du går, mange går på cutters å tror de skal møte en flink frisør for eks. Anonymkode: 11b99...b7b 2
Cinnamondiva Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 Du kan sikkert klage på det, regner med at tre måneder til så er det vokst ut igjen. Gå heller der det er mest skryt av frisører
Ullvott Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Håret vokser sånn ca en cm per måned. Hos noen går det saktere og hos noen går det fortere, så det er et gjennomsnitt. Du vil sikkert se forskjell om en måneds tid. I mellomtiden får du ty til noen triks: ha håret bak ørene, bruk hårbånd, kule spenner, hårbøyle, solbriller, solhatt - det er mange ting som kan gjøre at inntrykket blir annerledes eller trekke oppmerksomheten bort fra det du ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Takk for svar, alle sammen 🙏 Jeg får bare smøre meg med tålmodighet så best jeg kan. Har gått for letter i dag, kommer til å gjøre det hver dag fremover 😅 ts Anonymkode: b3eb2...a90
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vokser ut igjen, så slapp helt av. Du må uansett fortelle hvordan du skal ha ting hos frisøren, følge med når de klipper. Så tenk litt på hvor du går, mange går på cutters å tror de skal møte en flink frisør for eks. Anonymkode: 11b99...b7b Jeg bruker Cutters ofte, og er stort sett mer fornøyd der enn jeg er når jeg går til dyrere frisører. Hos min lokale Cutters bruker de riktignok mer enn 15 minutt, hvis det er det som trengs. Anonymkode: 4deaf...793
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker Cutters ofte, og er stort sett mer fornøyd der enn jeg er når jeg går til dyrere frisører. Hos min lokale Cutters bruker de riktignok mer enn 15 minutt, hvis det er det som trengs. Anonymkode: 4deaf...793 Cutters er også personavhengig, som alle andre frisører. Om en er flink så betyr det ikke at alle andre der er det. Anonymkode: 11b99...b7b
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #8 Skrevet 20. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Cutters er også personavhengig, som alle andre frisører. Om en er flink så betyr det ikke at alle andre der er det. Anonymkode: 11b99...b7b Nå slår du jo ihjel ditt eget utsagn tidligere i tråden. Om en er flink på Visit, Nikita, Ramsvik eller hva de heter de ulike frisørene, så er det slett ikke sikkert alle som jobber der er det. Det eneste som er sikkert, er at de er 2 - 3 ganger så dyre som Cutters. Og det helt uten at de trenger å være flinkere. Anonymkode: 4deaf...793
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #9 Skrevet 20. juni 2020 Håret mitt vokser 1,5 cm i måneden. Anonymkode: 28eef...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå