AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Hva slags effekt fikk dere? Så dere noe som helst farge/mer orange? Anonymkode: 1bbac...b22
Djungelvrål Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Ingen effekt, kjøpte de sterkeste på 15 mg og tok dobbel dose annenhver dag i mange uker. Ble ikke brunere og det hjalp heller ikke for soleksem. Humbug, bruk pengene på noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #3 Skrevet 23. juni 2020 Normalt blir jeg rød og svidd av solen. Har litt fregner. Tåler ikke å vente på bussen i stekende sol i 10 minutter uten å bli svidd. Betakaroten har hjulpet med å ikke bli svidd. Bruker solfaktor 50, og smører ofte. Kjøpte betakaroten i Sverige, mye sterkere enn her hjemme i Norge. Startet å bruke det i januar/februar. Smører meg med solfaktor 50 og kan sitte på stranden en hel dag, hvorav jeg kunne sitte max to timer før jeg tok Betakaroten. Selv med solfaktor 50. Alle reklamene med skikkelig brune jenter som fronter betakaroten vil jeg se for meg har spraytan. Så dette preparatet betakaroten kan du få virkning av ved å spise litt gulrot hver dag også, føler jeg... Anonymkode: 55a48...5a9
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #4 Skrevet 23. juni 2020 Det hjelper meg mot å slippe soleksem. Jeg blir også svært brun og jeg beholder fargen lenge (bikiniskillet vises frem til neste sommer) Anonymkode: 8a22f...bf5
IkkeAnonymBruker Skrevet 23. juni 2020 #5 Skrevet 23. juni 2020 Jeg er en sånn som blir brent, så brun. Betakaroten funker som fy, for meg iallfall. Da begynner jeg med to tabletter hver dag en måned før solferien, med litt solarium hver uke. Fortsetter å ta tabletter under ferien, og en måned etter jeg er hjemme. Aldri blitt så brun som når jeg har gjort det sånn. Blir ikke like brun om jeg ikke tar tablettene.
miss13 Skrevet 23. juni 2020 #6 Skrevet 23. juni 2020 Hvordan Betakaroten anbefaler dere for å bli skikkelig brun?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå