AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Bor i en blokk med mange forskjellige naboer. Har merket meg at når helgen kommer så blir det veldig støyete her. Særlig nå i varmen har de fleste verandadør åpen og mye aktivitet foregår på balkongene, også hos oss. At folk sitter ute og småprater er bare hyggelig og det bryr jeg meg ikke om. I går natt så naboen under på film på balkongen, noe som hørtes veldig godt. I dag har naboen ved siden av spilt musikk på full guffe (det gjør han hver lørdags formiddag) og sånn fortsetter det utover helga..Jeg prøver å holde lydnivået nede hos oss, fordi jeg hadde blitt flau om alle hørte hva som ble sagt og gjort. Uansett, jeg jobber ofte natt og er da avhengig av å sove på dagen. Skjønner at jeg ikke kan kreve at andre er stille av den grunn. Lurer mer på om det finnes generelle regler for støy i helgene? Det virker som om de fleste som endelig har helgefri, bare kan kjøre på med så mye bråk de lyster. Føler jeg ikke kan klage, siden det er helg og folk vil kose seg. Anonymkode: 68c3a...2b0
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Dette irriterer meg også. Var plaget av samme drittet i går selv. Jeg vil ikke høre på andres drittmusikk, men vil heller ikke la være å lufte ut. Dette burde faktisk være forbudt. Drittmusikken kan naboen høre med lukket dør. Skal de spille høyt, får de bruke headset. Anonymkode: e8692...63d
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette irriterer meg også. Var plaget av samme drittet i går selv. Jeg vil ikke høre på andres drittmusikk, men vil heller ikke la være å lufte ut. Dette burde faktisk være forbudt. Drittmusikken kan naboen høre med lukket dør. Skal de spille høyt, får de bruke headset. Anonymkode: e8692...63d Ja satt selv ute på balkongen med Tusvik og Tønne på ørene, full lyd, men kunne ikke høre hva de sa! Sier litt om støynivået til naboen... Anonymkode: 68c3a...2b0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå