AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Jeg ville bare fortelle at jeg er så glad for at vi har et så bra system her i Norge. Jeg ble helt sjokkert for en uke siden ca skrev jeg at jeg ønsker å ta livet mitt osv. Og dagen etter så hadde politiet sporet meg opp og en sykepleier ringte meg og fortalte at det er hjelp å få osv. Anonymkode: 44586...9e1 11
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #2 Skrevet 20. juni 2020 Så bra! Hvor skrev du det? På dine sosiale medier eller anonymt på et forum? Anonymkode: dff97...279 1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Skrevet 20. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så bra! Hvor skrev du det? På dine sosiale medier eller anonymt på et forum? Anonymkode: dff97...279 Skrev det anonymt på et forum Anonymkode: 44586...9e1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #4 Skrevet 20. juni 2020 Det at du skrev det anonymt på et forum viser at du ikke virkelig vil dø men få hjelp til å bli frisk. Det syns jeg er bra, og jeg håper du får i gang et behandlingsløp rundt deg nå som du kan få støtte og hjelp hos. Bruk det for alt det er verdt ❤️ Anonymkode: b706a...44f 7
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #5 Skrevet 20. juni 2020 Systemet vi har her i Norge er ikke perfekt, men det kan til tider fungere veldig bra. Er glad for at de tok kontakt med deg, jeg håper du føler deg litt bedre 🌹 Anonymkode: 92476...710 3
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #6 Skrevet 20. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det at du skrev det anonymt på et forum viser at du ikke virkelig vil dø men få hjelp til å bli frisk. Det syns jeg er bra, og jeg håper du får i gang et behandlingsløp rundt deg nå som du kan få støtte og hjelp hos. Bruk det for alt det er verdt ❤️ Anonymkode: b706a...44f Tusen takk❤ Anonymkode: 44586...9e1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #7 Skrevet 20. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Systemet vi har her i Norge er ikke perfekt, men det kan til tider fungere veldig bra. Er glad for at de tok kontakt med deg, jeg håper du føler deg litt bedre 🌹 Anonymkode: 92476...710 Tusen takk ja er selv glad for det❤ Anonymkode: 44586...9e1
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #8 Skrevet 20. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det at du skrev det anonymt på et forum viser at du ikke virkelig vil dø men få hjelp til å bli frisk. Det syns jeg er bra, og jeg håper du får i gang et behandlingsløp rundt deg nå som du kan få støtte og hjelp hos. Bruk det for alt det er verdt ❤️ Anonymkode: b706a...44f Jeg tror du mener det bare godt, men jeg synes egentlig at det er en uting å si at hvis man snakker om å være suicidal så betyr det at man ikke egentlig vil dø. For det første er det feil og for det andre kan det være skadelig for enkelte å få høre. Når man har alvorlig depresjon så er det kanskje bare en dag eller to som skiller mellom den som "ikke virkelig vil dø" og den som er akutt suicidal. Heldigvis var TS fremdeles i live når telefonen ringte dagen etter. Så fint at du fikk snakke med noen TS. Veldig godt å høre. Anonymkode: 1bb6f...270 16
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #10 Skrevet 21. juni 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror du mener det bare godt, men jeg synes egentlig at det er en uting å si at hvis man snakker om å være suicidal så betyr det at man ikke egentlig vil dø. For det første er det feil og for det andre kan det være skadelig for enkelte å få høre. Når man har alvorlig depresjon så er det kanskje bare en dag eller to som skiller mellom den som "ikke virkelig vil dø" og den som er akutt suicidal. Heldigvis var TS fremdeles i live når telefonen ringte dagen etter. Så fint at du fikk snakke med noen TS. Veldig godt å høre. Anonymkode: 1bb6f...270 Så utrolig enig i dette! Takk for at du skrev det 💜 Anonymkode: 0ff4b...9b2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #11 Skrevet 21. juni 2020 Håper du får det bedre, ts ❤️ Anonymkode: a1425...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå