Gå til innhold

Hadde selvmordstanker og ble sporet opp av politiet❤

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare fortelle at jeg er så glad for at vi har et så bra system her i Norge. Jeg ble helt sjokkert  for en uke siden ca skrev jeg at jeg ønsker å ta livet mitt osv. Og dagen etter så hadde politiet sporet meg opp og en sykepleier ringte meg og fortalte at det er hjelp å få osv. 

Anonymkode: 44586...9e1

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så bra! Hvor skrev du det? På dine sosiale medier eller anonymt på et forum?

Anonymkode: dff97...279

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bra! Hvor skrev du det? På dine sosiale medier eller anonymt på et forum?

Anonymkode: dff97...279

Skrev det anonymt på et forum 

AnonymBruker
Skrevet

Det at du skrev det anonymt på et forum viser at du ikke virkelig vil dø men få hjelp til å bli frisk. Det syns jeg er bra, og jeg håper du får i gang et behandlingsløp rundt deg nå som du kan få støtte og hjelp hos. Bruk det for alt det er verdt ❤️

Anonymkode: b706a...44f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Systemet vi har her i Norge er ikke perfekt, men det kan til tider fungere veldig bra. Er glad for at de tok kontakt med deg, jeg håper du føler deg litt bedre 🌹

Anonymkode: 92476...710

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det at du skrev det anonymt på et forum viser at du ikke virkelig vil dø men få hjelp til å bli frisk. Det syns jeg er bra, og jeg håper du får i gang et behandlingsløp rundt deg nå som du kan få støtte og hjelp hos. Bruk det for alt det er verdt ❤️

Tusen takk❤

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Systemet vi har her i Norge er ikke perfekt, men det kan til tider fungere veldig bra. Er glad for at de tok kontakt med deg, jeg håper du føler deg litt bedre 🌹

Anonymkode: 92476...710

Tusen takk ja er selv glad for det❤

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg tror du mener det bare godt, men jeg synes egentlig at det er en uting å si at hvis man snakker om å være suicidal så betyr det at man ikke egentlig vil dø. For det første er det feil og for det andre kan det være skadelig for enkelte å få høre. Når man har alvorlig depresjon så er det kanskje bare en dag eller to som skiller mellom den som "ikke virkelig vil dø" og den som er akutt suicidal. Heldigvis var TS fremdeles i live når telefonen ringte dagen etter.

Så fint at du fikk snakke med noen TS. Veldig godt å høre.

Anonymkode: 1bb6f...270

• Liker 16
Skrevet

Godt å høre! Så bra at du fikk hjelp!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du mener det bare godt, men jeg synes egentlig at det er en uting å si at hvis man snakker om å være suicidal så betyr det at man ikke egentlig vil dø. For det første er det feil og for det andre kan det være skadelig for enkelte å få høre. Når man har alvorlig depresjon så er det kanskje bare en dag eller to som skiller mellom den som "ikke virkelig vil dø" og den som er akutt suicidal. Heldigvis var TS fremdeles i live når telefonen ringte dagen etter.

Så fint at du fikk snakke med noen TS. Veldig godt å høre.

Anonymkode: 1bb6f...270

Så utrolig enig i dette! Takk for at du skrev det 💜

Anonymkode: 0ff4b...9b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Håper du får det bedre, ts ❤️

Anonymkode: a1425...bf2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...