Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler deg å slappe av, se serier du vil se, lese bøker du vil lese, nyt deilige lange dusjer og gode måltider. Virkelig nyt det, for det blir en stund til neste gang ☺️ Leste lignende råd som jeg gir nå da jeg var gravid, og klarte riktignok ikke å følge dem, men angrer litt nå, så jeg råder deg allikevel 😂

Anonymkode: 1753a...a9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så gøy har også termin i august :)

Jeg bruker tiden min for å få ting litt mer på plass av alt baby utstyr, besøker familie venner, ser på serier og filmer nyte været 😎 lager god mat osv. 

Når samboeren er hjemme igjen så går vi små turer eller kjøreturer med bil 🚙 

Bare koss deg masse og du kan jo vare aktiv uten å måtte dra på jobb. :)

Anonymkode: 15019...f6c

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så mye på fotball-VM (sommeren 18) 😅 svømte en del som trening, i sjøen og i basseng, gikk turer når jeg orket, besøkte så mange kjente som mulig, angrer på at jeg ikke bakte mer! Tenker sånne raske paier og pizzasnurrer og ting som kan erstatte middager når det er travelt:) 

Litt shopping (en del på nett) var ganske gøy, fant litt freshe ammeklær og fine klær til baby. 

Prøvde å tenke at jeg ville legge inn et par fornuftige rutiner daglig som knipeøvelser, perimeumsmassasje og fødselsforbredelse på øret (hadde drømmefødsel uten rifter så føler det var verdt det!).

Jeg var ikke spesielt høyt på lykkeskalaen i denne perioden, og det var ikke til å unngå at jeg følte at jeg kjedet meg, men jeg klarte å senke forventningene mine og godta at det skulle være en veldig kjedelig tid.

Når baby kom eksploderte lykkeskalaen og jeg kjedet meg IKKE 😅

Anonymkode: e3008...ae3

Baking virker til å være en gjenganger, så det må jeg bare få gjort. Og smart det med ammeklær. Babytøy har jeg rikelig av ihvertfall i de minste størrelsene;)

Du har veldig rett i det med forventninger. Jeg skal være den første til å innrømme at mine forventninger til denne tiden har vært helt urealistiske, og det er nok derfor jeg er litt ekstra misfornøyd. Men nå prøver jeg og justere på det og få det beste ut av de siste ukene!

Takk for tips:)

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler deg å slappe av, se serier du vil se, lese bøker du vil lese, nyt deilige lange dusjer og gode måltider. Virkelig nyt det, for det blir en stund til neste gang ☺️ Leste lignende råd som jeg gir nå da jeg var gravid, og klarte riktignok ikke å følge dem, men angrer litt nå, så jeg råder deg allikevel 😂

Anonymkode: 1753a...a9e

Du har nok veldig rett:) jeg var nok bare ikke klar over hvor dårlig jeg er på å hygge meg hjemme. Men er jo ikke for sent ennå!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy har også termin i august :)

Jeg bruker tiden min for å få ting litt mer på plass av alt baby utstyr, besøker familie venner, ser på serier og filmer nyte været 😎 lager god mat osv. 

Når samboeren er hjemme igjen så går vi små turer eller kjøreturer med bil 🚙 

Bare koss deg masse og du kan jo vare aktiv uten å måtte dra på jobb. :)

Anonymkode: 15019...f6c

Høres ut som du hygger deg en masse😊 jeg har fortsatt noen uker igjen på jobb, så ukedagene går greit. Men blir rastløs og misfornøyd bare av en helg, så gruer meg nesten til å gå ut i permisjon. Så tipsene fra deg og andre i denne tråden kommer veldig godt med 😊

AnonymBruker
Skrevet

Nr 1 kom dagen etter permisjonen startet så fikk ikke gjort noe!

Med nr 2 hadde jeg fatigue og lå i senga og sov store deler av døgnet. Fikk såvidt til å hente i bhg .

Anonymkode: 944cc...810

AnonymBruker
Skrevet

Har dere mulighet til å skaffe dere to biler? Dersom du har lappen? 

Ulikt for alle, men etter noen uker med baby så kan det bli ensomt om du sitter mye alene dersom samboer er på jobb mye, spesielt om du bor ganske landlig. Jeg var mye på farten etter et par uker, fordi jeg ble gal av å bare sitte hjemme med baby alene. 

Anonymkode: b4821...ec1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...