AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #1 Skrevet 20. juni 2020 Har litt lyst til å prøve dette. Er tynn, men magen buler ut, så skulle gjerne fått bort bulen. Noen som har prøvd og funker det? Har dere noen spesiell å anbefale? Må man mye på do når man tar dette forresten? Anonymkode: 67cc6...94e
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2020 #2 Skrevet 21. juni 2020 På 20.6.2020 den 10.10, AnonymBruker skrev: Har litt lyst til å prøve dette. Er tynn, men magen buler ut, så skulle gjerne fått bort bulen. Noen som har prøvd og funker det? Har dere noen spesiell å anbefale? Må man mye på do når man tar dette forresten? Anonymkode: 67cc6...94e Detox er bare tull. Det er ingen forskning som viser at Detox virker, og du kan lese mer om det her: https://iform.nu/sunn-livsstil/detox-virker-det Det er skremmende hvor mange som går på limpinnen når det gjelder utseendeforbedring, enten det er detox, kremer med gull, kollagenpulver, vidunder-slankekurer, osv.... Ikke at det hjelper å vise til manglende forskningsresultater da, folk kjøper uansett hva som helst med et lite håp om å se bedre ut 😏 Tenk om alle heller hadde brukt like mye energi og penger på å være et bedre menneske 😘 Anonymkode: 659d7...177 8
galaxy Skrevet 24. juni 2020 #3 Skrevet 24. juni 2020 det er ingenting som heter detox. det er bare tull
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #4 Skrevet 24. juni 2020 Tror du den bulen er drit som har samlet seg der? 🤦♀️ Anonymkode: 632e3...f4b
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2020 #5 Skrevet 24. juni 2020 Du må finne ut hvorfor magen buler. Hvis det er fett vil det selvfølgelig ikke hjelpe med en detox, da er det kostomlegging og mosjon som gjelder. Hvis det ikke er fett kan det skyldes at du er sensitiv for enkelte matvarer og blir oppblåst av dem. For noen er det meieriprodukter som gir oppblåsthet. Detox er uansett bare penger ut vinduet. Anonymkode: a6ee8...034 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #6 Skrevet 25. juni 2020 Er det gass? Kutt korn og stivelse. Anonymkode: dfc6d...cda
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2020 #7 Skrevet 25. juni 2020 Hva slags detox tenker du på? Hvis jeg føler meg tynnfeit går jeg over til å spise bare grønnsaker, frukt og vann i en uke, det pleier å gjøre susen, men jeg kaller det ikke detox da. Anonymkode: 5190b...5f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå