Gå til innhold

Blir ikke kåt av dametruser - men bruker til hverdags er det normat?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blir ikke kåt av dametruser - men bruker til hverdags er det normat? Jeg føler meg mye konfortabel å bruke de fremfor truser som vi menn skal bruke. String holder jeg meg langt unna ikke pent å se på og upraktisk å bruke siden jeg er mann 😃👍🏻
Flere som har det som meg?

Dersom du lurer på hva dama sier til dette, så mener det er helt ok bare jeg ikke bruker undertøyet hennes👍🏻 Og i tilegg ikke klær meg dameklær til hverdags

Anonymkode: c1943...34e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ditt valg som ingen har noe med.

Når du selv spør etter vår mening, så synes jeg at det er ganske eksentrisk. Litt som å gå med korpshatt til hverdags. Ikke noe støtende eller galt i det, men når man går mot strømmen risikerer man noen rare blikk. 

• Liker 3
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Jeg bruker også dametruser. Stort sett string. Deler undertøy med kona.

• Liker 1
Skrevet

Ikke noe galt eller rart med dette, du skal bruke det undertøyet du føler for.Undertøy til kvinner er mer behagelig en undertøy til menn.Det samme gjelder strømper.

• 1 måned senere...
Skrevet

Begynt å bruke dametruser etter jeg oppdaget at svigermor har sine i skuffen på badet sitt. Hun har flere gjennomsiktige tynne blondetruser i både brazilian og hipster og noen av dem har jeg tatt fra skuffen hennes og bruker selv. Bruker kun hennes. Dem er utrolig behagelige å gå med og det er samtidig opphissende å vite at hun har brukt dem! Helt suverent at en kvinne på snart 70 kjøper blonder og sexy undertøy! 

• Liker 3
Gjest laPistola
Skrevet
Twin1 skrev (3 minutter siden):

Begynt å bruke dametruser etter jeg oppdaget at svigermor har sine i skuffen på badet sitt. Hun har flere gjennomsiktige tynne blondetruser i både brazilian og hipster og noen av dem har jeg tatt fra skuffen hennes og bruker selv. Bruker kun hennes. Dem er utrolig behagelige å gå med og det er samtidig opphissende å vite at hun har brukt dem! Helt suverent at en kvinne på snart 70 kjøper blonder og sexy undertøy! 

Hva tenker konen din om dette? Vet svigermor at du har forsynt deg av trusene hennes? Er ellers enig i at det er fint at kvinner på 70 kjøper og bruker fint undertøy. 

Skrevet
Anonyminist skrev (10 timer siden):

Hva tenker konen din om dette? Vet svigermor at du har forsynt deg av trusene hennes? Er ellers enig i at det er fint at kvinner på 70 kjøper og bruker fint undertøy. 

Kona vet ikke om dette.  Jeg bor annenhver uke hos meg selv fordi vi har hvert vårt sted ,så da passer det å bruke dem da. Svigermor forsto nok fort dengang at jeg hadde tatt noen for hun er ryddig og har oversikt, men jeg har kjøpt nye og lagt tilbake også og jeg så seinere at dem var blitt brukt. Kjøpte en gul brasilian truse for den fargen har hun aldri hatt i skuffen. Det gjorde jeg for å se reaksjonen hennes og jeg vet nå at hun liker det litt også. 

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet
Twin1 skrev (8 timer siden):

Kona vet ikke om dette.  Jeg bor annenhver uke hos meg selv fordi vi har hvert vårt sted ,så da passer det å bruke dem da. Svigermor forsto nok fort dengang at jeg hadde tatt noen for hun er ryddig og har oversikt, men jeg har kjøpt nye og lagt tilbake også og jeg så seinere at dem var blitt brukt. Kjøpte en gul brasilian truse for den fargen har hun aldri hatt i skuffen. Det gjorde jeg for å se reaksjonen hennes og jeg vet nå at hun liker det litt også. 

Hva er brasilian truse? 

Gjest laPistola
Skrevet
Twin1 skrev (8 timer siden):

Googlet det, er det billigmerkene ( hm)  kaller hipster 😅

AnonymBruker
Skrevet

Like normalt som at mange damer liker å gå i boxere 😄

Anonymkode: 31687...fa7

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Jeg prøvde trusene til storesøstera mi da jeg var i tenårene, var veldig opphissende. Som voksen tenner jeg på dametruser med damer inni. Føler at jeg har funnet meg selv :).

Skrevet

Har ikke hatt behov for å gå med sånne truser før. Var mest at trusene hennes ligger så åpent til på badet at jeg tok med en den gang samt at hu tydelig bare har brukt og bruker gjenomsiktige blondetruser som var opphissende.  Nå vet hun jo om det selv om vi aldri har snakket om dette ,men lar meg fortsette. Engang så gikk hun rett til badet etter jeg var der og smilte lurt til meg når hun kom tilbake. Hun sjekket trusene☺️ Ganske sikker hun synes det er opphissende selv både at hun vet samt at hun finner nye utfordrende truser. Hun bruker alle jeg kjøper som jeg legger i skuffen. String vet jeg at hun ikke handler selv men den lå brukt øverst i skittentøyet hennes... Hun blir 70 nå men kropp og sinn samt pupper har hun i behold!  Tror flere hadde hatt vanskelig for å slutte med dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

giphy.gif?cid=790b76117116cfef90cb39183e

Anonymkode: beadb...195

Skrevet (endret)

Spiller ikke noen rolle hva truser du foretrekker, det er bare et tøystykke.Bruk de trusene du trives best med, livet er for kort til å bry seg om hva andre mener, det viktigste er at du føler deg vel og liker det.Selv bruker jeg bare dameundertøy og damestrømper.

Endret av jentegutt
Skrevet

Det finnes truser for menn laget av samme materiale som dametruser. Ypperlig særlig når det er varmt. 

Skrevet

Bruker bare dametruser, mye mer behagleg å ha på og mye finere.

Skrevet
stan skrev (11 timer siden):

Det finnes truser for menn laget av samme materiale som dametruser. Ypperlig særlig når det er varmt. 

Så bra! Hvor får du kjøpt disse, og hvilken produsent?

AnonymBruker
Skrevet

Null stress at en mann går i dametruser vel, men hadde IKKE blitt glad om mannen min tok mine i str XS og presset på sin 110 kilos (deilige) kropp så de ble ødelagte, kjøp egne!

Anonymkode: 9eed3...e12

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Null stress at en mann går i dametruser vel, men hadde IKKE blitt glad om mannen min tok mine i str XS og presset på sin 110 kilos (deilige) kropp så de ble ødelagte, kjøp egne!

Anonymkode: 9eed3...e12

Så fin holdning, enig i alt du skriver her, blir glad av sånn lesing❤️Synd du skriver som anonym da.

Endret av jentegutt
  • Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring og brukerdebatt. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...