Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne favorittboka mi fra barndommen. Omslaget var lys rosa med et eventyrmotiv tror jeg. Synes å huske at den het noe med "Tornerose". Husker ikke helt innholdet, om det var flere eventyr, bare eventyret om Tornerose, eller også dikt inni. Ikke så mye å gå etter, men noen som har vært borti ei lignende bok? 

Anonymkode: f63eb...210

Videoannonse
Annonse
Gjest Pastpresent
Skrevet

Populære forlag på 80-tallet var faktum forlag og barnas bokpakke. 

Så var det jo verdens vakreste eventyr serien (men omslagene på disse var blå. ) 

AnonymBruker
Skrevet
På 20.6.2020 den 8.55, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å finne favorittboka mi fra barndommen. Omslaget var lys rosa med et eventyrmotiv tror jeg. Synes å huske at den het noe med "Tornerose". Husker ikke helt innholdet, om det var flere eventyr, bare eventyret om Tornerose, eller også dikt inni. Ikke så mye å gå etter, men noen som har vært borti ei lignende bok? 

Anonymkode: f63eb...210

Jeg hadde en mørkerød boks med flere individuelle eventyr inni. En bok for Snøhvit, en for tornerose osv.. og jeg husker at eventyrboken om Tornerose var rosa. De var litt mindre i størrelse enn en vanlig bok. Kan det være noe sånt du tenker på? 

Anonymkode: 2673b...ef4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...