Gå til innhold

Støy i borettslaget

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei vi bor i en leilighet med terrasse. Holdt på å spyle terrassen med høytrykkspyler  i går (fredag). Jeg begynte å spyle rundt 19 tida og ca 20:15 kommer det en nabo og ber meg stoppe siden klokka er over 20. Jeg ble litt usikker. Jeg trodde man ikke kunne holde på med dette til kl 23 på en hverdag. 

Hva er riktig ? Har fortsatt litt igjen og må ta dette i dag. Hvor lenge er det lov på en lørdag?

Anonymkode: a6e25...c59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei vi bor i en leilighet med terrasse. Holdt på å spyle terrassen med høytrykkspyler  i går (fredag). Jeg begynte å spyle rundt 19 tida og ca 20:15 kommer det en nabo og ber meg stoppe siden klokka er over 20. Jeg ble litt usikker. Jeg trodde man ikke kunne holde på med dette til kl 23 på en hverdag. 

Hva er riktig ? Har fortsatt litt igjen og må ta dette i dag. Hvor lenge er det lov på en lørdag?

Jeg trodde man kunne holde på med dette til kl 23 på en hverdag***

AnonymBruker
Skrevet

Det står nok om dette i vedtektene til borettslaget ditt. Normalt at støyende arbeid og lignende skal være ferdig til kl 20.

Anonymkode: 64085...91d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det skal være ro kl. 2300 men det er ikke dermed sagt det er frittfram med arbeid som støyer fram til da. Hos oss er det ikke tillatt med arbeidsstøy etter kl. 1900. Du må sjekke vedtektene for ditt borettslag, tydeligvis må slikt arbeid være avsluttet innen kl. 2000. Det er lurt og sette seg inn i reglene for der man bor. 

Anonymkode: 944d4...0b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...