AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Del Skrevet 19. juni 2020 Hei! Blir student til høsten, og har noen spørsmål angående ryggsekk/veske til studier. Først og fremst: Er det vanligst med sekk eller veske? Bærer man kun PC eller også bøker til og fra forelesninger og lesesal? Hvilke sekk er «vanlig» å bruke? Jeg har en skinnsekk som jeg brukte på ungdomsskolen, men føler litt at den bærer preg av nettopp «ungdomsskolen», er det ok, eller bør jeg velge en annen? Hva brukte/bruker du? Anonymkode: c3e51...330 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 19. juni 2020 #2 Del Skrevet 19. juni 2020 Jeg brukte en sekk jeg hadde hatt siden ungdomsskolen og en vi alle fikk gratis ved innmelding i forbund. Var en del som brukte veske, men de som gikk til campus brukte vanligvis sekk. Jeg tok alltid med meg kun pc og skrivebok, kanskje en bok en gang i blant hvis jeg trodde jeg skulle ha bruk for den (noe jeg aldri hadde). Men jeg studerte ikke på egenhånd på campus, jeg dro heller hjem etter forelesninger for å lese selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2020 #3 Del Skrevet 20. juni 2020 Det spørs litt hva du studerer og hvilke studieteknikker du bruker. Og om du har skap på studiestedet ditt. Jeg brukte Rains sekk med god plass til pc og bøker. I matematikkfagene skrev jeg notater for hånd og trengte ikke pc, men i andre fag skrev jeg på pc. Jeg leste også på studie, så hadde ofte behov for å ta med pensumbøkene rundt. Andre på studiet mitt hadde kun en pc veske med plass til pc og en notatbok. Det varierer etter personlig behov. Sekken fra ungdomsskolen fungerer nok bra. Ingen bryr seg om hvilken sekk du har. Anonymkode: 13f14...1c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå