AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Noen som vil dele tips for å klare seg på butikkjobben i sommervarmen? Kjenner jeg er helt utslitt allerede før jeg kommer på jobb ettersom jeg går hele veien for å unngå (bade)bussene i Oslo. Dette gjør jeg - Drikker masse vann - Dropper uniform (vi får lov) - Har noe salt tilgjengelig (soltørka tomater) - Jobber effektivt i korte perioder og tar lange «pauser» bak kassa Har du noen gode tips å dele? Anonymkode: db8a2...396
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 Høres ut som du har funnet oppskriften 😉 Vi har vifter bak i kasseområdet. Det hjelper noe enormt. Ellers går jeg barfot i sandalene. Får ikke droppe uniform. Anonymkode: 92bac...c2d 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #3 Skrevet 19. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Høres ut som du har funnet oppskriften 😉 Vi har vifter bak i kasseområdet. Det hjelper noe enormt. Ellers går jeg barfot i sandalene. Får ikke droppe uniform. Anonymkode: 92bac...c2d Må nok skaffe meg noen gode sandaler tror jeg. Vi har en liten vifte bak kassa, så det hjelper litt 😊 Heldigvis er det lørdag i morgen som betyr null vareleveringer 😍 Anonymkode: db8a2...396
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå