monja Skrevet 3. juli 2005 #1 Skrevet 3. juli 2005 Hva synes du om at MTV skvises ut av grunnpakken til CanalDigital til fordel for The Voice?
~sikka~ Skrevet 3. juli 2005 #2 Skrevet 3. juli 2005 Det irriterer meg veldig. :evil: Liker godt alle tv-showene de har på MTV. The voice er jo klonen av MTV - bare at de kun inneholder musikk. Ser de har samme sånn "get your gangsta name"-greie som MTV har
Arwen Skrevet 3. juli 2005 #3 Skrevet 3. juli 2005 Jeg er glad for det jeg, musikk hele tiden og ikke reklame. Savnet en slik kanal og så ikke på MTV pga den forferdelige reklamen hele tiden.
Gjest lurven Skrevet 3. juli 2005 #4 Skrevet 3. juli 2005 MTV består av mye tull og rekalme, så jeg synes voice virker bedre, siden de spiller musikk hele tiden, men det gangsta name greiene var skikkli teit. Har fortsatt MTV jeg da, men ville heler hatt voice hvis jeg kunne velge
Malie Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 Bryr meg egentlig ikke at MTV forsvinner, hver eneste gang eg svitsjer innom der så er det reklame, eller reklame!, spesielt ringetone-reklamer Om det ikke er reklame, så er det et eller annet program som ikke har noe med musikk å gjøre i det hele tatt. MusicTeleVision???? Hvor da?? Et spørsmål: Da de sier kanalene forsvinner fra grunnpakken, kommer de som f.eks har Entertainpakken til å beholde de kanalene det gjelder? Vi har Entertainabonnement, og har MTV enda...
Gjest gjesten Skrevet 4. juli 2005 #6 Skrevet 4. juli 2005 Et spørsmål: Da de sier kanalene forsvinner fra grunnpakken, kommer de som f.eks har Entertainpakken til å beholde de kanalene det gjelder? Vi har Entertainabonnement, og har MTV enda... Ser slik ut på hjemmesiden til Canal Digital. Antar at Entertainabonnement er et satellittabonnement (du har jammen meg mye å velge i) Ellers enig i at om MTV forsvinner er ikke er noe stort tap slik kanalen fremstår nå. Jeg er gammel nok til å huske MTV slik det var i 87-88 og da var det 100% musikk - hele døgnet.
Gjest Espera Skrevet 4. juli 2005 #7 Skrevet 4. juli 2005 Å miste MTV er absolutt ikke noe tap for meg! MTV har i de siste årene kun vært reklame, program som absolutt ikke har noe med musikk og gjøre eller når det først var musikk - låter og artister som jeg ike hadde noe forhold til overhodet! Merket STOR forskjell på at MTV ble "Nordic" gitt.... :cry: Og som andre har sagt - jeg husker godt MTV i sin glanstid på slutten av 80-tallet.......
Gjest Catwoman Skrevet 4. juli 2005 #8 Skrevet 4. juli 2005 Før var jo MTV en musikk kanal... men nå? Bare rør syns jeg. Ser heller på VH1, syns den er bedre. Skulle gjerne heller hatt the voice jeg, hvis den spiller musikkvideoer kontinuerlig. (Hva tjener de forresten penger på da, hvis de bare sender musikkvideoer uten reklame?) Men siden jeg har viasat fortsetter jeg vel å ha mtv. Syns i grunn det hadde vært mye viktigere å prøve å få TV2 inn på viasat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå