Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk det? Vurderer nr 3 nå, men må et tredje snitt til. 

Anonymkode: c7be6...5d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Deltapiken
Skrevet

Det gikk supert, det var null problem, litt mer smerter enn de 2 andre men dt var mest sannsynlig fordi jeg steriliserte meg samtidig men jeg brukte ikke smertestillende i det hele, 

AnonymBruker
Skrevet

Bare vær obs på at operasjonsmessig er det et betydelig vanskeligere inngrep gang nr 3 pga mye arrdannelse. Det vil si at risikoen for komplikasjoner under inngrepet er større. Som oftest går det allikevel helt fint. Man anbefaler ikke å få et fjerde barn deretter pga svakheter i livmoren grunnet mange operasjoner.

Anonymkode: d1952...51a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke 3 var anbefalt heller pga risiko for at livmor kan sprekke. 

Anonymkode: 94911...8e8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 4 og har fått klar signal på nr 5 om jeg klarer å bli gravid igjen

Anonymkode: 54de2...913

AnonymBruker
Skrevet

Ethel Kennedy hadde visst 11 keisersnitt, så alt er mulig. 

Anonymkode: f13e3...3b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to, kirurgen sa bare at om jeg skulle ha et tredje barn så ble det og keisersnitt. Nevnte absolutt ingenting om at det skulle være problematisk hos meg. 

Anonymkode: c0ef2...135

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 keisersnitt. Steriliserte meg under det tredje snittet. Vondt er man jo vant med når man har hatt 2 KS. Det gikk helt fint. Men såklart må man ha en mann som stiller opp når man har 3, for de 2 andre trenger oppfølging selv om man selv har vondt og ikke er så oppegående de første ukene (selvfølgelig individuelt). 

Anonymkode: 2a5c9...659

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fire KS bak meg, de to siste med 14 mnd i mellom. Det har gått helt fint, ingen har sagt noe om å ikke få et femte barn. Men jeg fikk tilbud om sterilisering både før 3. og 4. KS. Dette er visst standard å spørre om, siden de allerede er der inne og roter. 🤣

Smertemessig var det verst nå siste gangen, men etter dag to gikk det veldig fint. Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner, og livmorveggen min var tykk og fin selv nå etter kort tid i mellom snittene. 

Masse lykke til. ❤️❤️

Anonymkode: 9537c...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...