Wenda Skrevet 19. juni 2020 #1 Skrevet 19. juni 2020 Jeg husker jeg halvveis fulgte med på en såpeopera for ganske lenge siden. Må ha vært minst 20 år siden om kanskje ikke mer 🤔 Men det eneste jeg husker er bare at jeg ble skuffa når serien ble kansellert og siste episoden handlet om at den ene hovedpersonen våknet opp i sengen sin og vi fikk vite at alt vi hadde sett i serien bare var en drøm Jeg vet, det er svært lite å gå ut i fra, men jeg skulle så ønske jeg fant igjen denne serien 🙈 et skudd i blinde, men kanskje noen husker den samme episoden og som kanskje har bedre minne enn meg og husker hva serien heter også 😄
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2020 #2 Skrevet 19. juni 2020 Språk? Engelsk? Amerikansk, eller noe annet? Anonymkode: 7abc4...6e6
Wenda Skrevet 19. juni 2020 Forfatter #4 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Språk? Engelsk? Amerikansk, eller noe annet? Anonymkode: 7abc4...6e6 Var typisk amerikansk såpeserie med typiske «vakre» amerikanere 😝 ganske sikker på at den mannlige hovedpersonen er relativt godt kjent innenfor såpeserier, men kan hende minnet mitt tuller med meg
Wenda Skrevet 19. juni 2020 Forfatter #5 Skrevet 19. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Sunset beach 😎 Anonymkode: d70fe...8ad Wow takk 😍😍😍 var visst flere kjente fjes der enn hva jeg husket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå